قتل خواهرزاده در خوی/ قاتل دستگیر شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری فردی که در شهرستان خوی، اقدام به قتل خواهرزاده خوده کرده بود خبر داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز شنبه ۸ مهرماه، فردی به دلیل اختلاف خانوادگی مرتکب قتل خواهرزاده خود در خوی شدکه بلافاصله دستورات قضایی و اقدامات قضایی لازم در این خصوص صورت صادر  شد

عتباتی افزود: قاتل در همان محل حادثه دستگیر و تحت نظر بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت.

در همین خصوص فرمانده انتظامی خوی سرهنگ کیومرث پاکدل نیز گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از محلات خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که قاتل در این پرونده، خواهرزاده خود را با استفاده از یک قبضه سلاح گرم به قتل رساند.

سرهنگ پاکدل با تاکید بر لزوم افزایش آستانه صبر و تحمل در بین مردم افزود: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 2761382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha