کشته شدن یک عضو میت در درگیری مسلحانه در سلیمانیه

سرویس ترکیه - برخی رسانه های نزدیک به PKK مدعی کشته شدن یکی از اعضای میت در درگیری مسلحانه در سلیمانیه شدند.

به گزارش کردپرس، در درگیری مسلحانه میان یک شهروند ترکیه و یک شهروند کرد اهل سلیمانیه در شهرک سنگسر در منطقه‌ی پشدر، شهروند ترکیه جان خود را از دست داد. خبرگزاری روژنیوز مدعی شد که این فرد از اعضای سازمان اطلاعات ترکیه (میت) بوده است.

بنا بر گزارش ها، سینان دمیریورک شهروند اهل ترکیه در حالی که سوار بر یک موتورسیلکت بوده به یک شهروند کرد اهل سلیمانیه حمله مسلحانه کرده است. فرد مقابل نیز در دفاع از خود به دمیریورک شلیک کرده است که در نتیجه این درگیری دمیریورک شهروند ترکیه جان خود را از دست داده است. خبرگزاری روژنیوز  با انتشار کارت شناسایی دمیریورک مدعی است که این فرد عضو سازمان میت ترکیه بوده است.

کشته شدن یک عضو میت در درگیری مسلحانه در سلیمانیهکشته شدن یک عضو میت در درگیری مسلحانه در سلیمانیه

بنا بر اطلاعات مندرج در کارت شناسایی این فرد، سینان دمیریورک شهروند اهل ترکیه، متولد سال 1989 در شهرستان توکات بوده است. دمیریورک از مدتی پیش در سلیمانیه به سر می برده است.

از سوی دیگر حساب کاربری فرهاد انجو (روزنامه نگار کرد) در شبکه ایکس، با انتشار تصاویری از کارت شناسایی و کارت اقامت دمیریورک در اقلیم کردستان نیز ادعا کرد که این فرد عضو میت بوده است. 

پایگاه خبری ETHA نیز با انتشار تصویر دیگری از دمیریورک ادعای روژنیوز را تکرار کرد و از این اتفاق به عنوان عملیات نام برد.

شهروند سلیمانیه که از سوی دمیریورک مورد حمله مسلحانه قرار گرفته بود نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

گفتنی است، با گذشت دو روز رسانه های ترکیه هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

کشته شدن یک عضو میت در درگیری مسلحانه در سلیمانیه

کشته شدن یک عضو میت در درگیری مسلحانه در سلیمانیه

کشته شدن یک عضو میت در درگیری مسلحانه در سلیمانیه

کد خبر 2761880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha