پرداخت تسهیلات سفر، به رونق گردشگری کرمانشاه کمک می‌کند

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه پرداخت تسهیلات به شکل سفر کارت را در رونق گردشگری استان بسیار اثرگذار توصیف کرد.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در جلسه بررسی موانع پرداخت تسهیلات سفر کارت که با حضور نماینده بانک قرض الحسنه مهر ایران و نمایندگان دفاتر و تاسیسات گردشگری استان برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با عنوان سفر کارت به گردشگران می‌تواند رونق گردشگری استان کرمانشاه را به دنبال داشته باشد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه چهارجانبه پرداخت تسهیلات سفر یکی از کلیدی‌ترین راهکارها برای ترغیب مردم به پرداختن به امر گردشگری است.

او ادامه داد: اعضای دخیل در اجرایی شدن این تفاهم‌نامه برای تسریع در فرایند آن باید بهترین تصمیمات عملیاتی را اتخاذ کنند. 

فرمانی گفت: این تسهیلات که در غالب تور پرداخت می‌شود نیازمند ورود و همکاری جدی دفاتر خدمات مسافرتی استان است. 

او افزود: با توجه با تاکید استاندار کرمانشاه به اهمیت نقش گردشگری در توسعه استان باید به صورت ویژه مشکلات و موانع این حوزه رفع و در مسیر عملیاتی قرار گیرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: پرداخت این تسهیلات که سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان است، می‌تواند ضمن تشویق مردم به سفر موجب رونق گردشگری داخلی استان که مورد تاکید استاندار است، شود. 

او اظهار کرد: افزایش تورهای گردشگری موجب سامان‌دهی و تعیین بازار هدف برای بخش مهمی از گردشگران ورودی به استان می‌شود. 

در ادامه جلسه مباحث مربوط به ارائه تسهیلات و اجرایی شدن تفاهم‌نامه منعقده با بانک مهر ایران برای رفع شبهات و مباحث مرتبط با موضوع برای آماده سازی زیرساخت‌ها و اتخاذ تصمیم نهایی مطرح شد. 
 
همچنین مدیران دفاتر خدامات مسافرتی مسائل خود را مطرح و راهکارهایی ارائه کردند و نماینده بانک مهر ایران نیز با ارائه چند روش برای پرداخت این تسهیلات دفاتر را برای اتخاذ بهترین راهکار توسعه همکاری ترغیب کرد.

کد خبر 2762152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha