گمرکات خسروی و سومار نیازمند ارتقای سازمانی هستند

سرویس کرمانشاه _ ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه خواستار ارتقاء ساختار سازمانی گمرکات خسروی و سومار شد.

به گزارش کردپرس؛ علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: حجم فعالیت و مبادلات تجاری در گمرک خسروی و سومار روز به روز در حال رشد است و نیاز است با افزایش حجم تجارت در این گمرکات، ساختار سازمانی آنان نیز ارتقا یابد تا به این صورت امکان افزایش نیروی انسانی و تبع افزایش دیگر بسترها فراهم شود.

علی اصغر عباس زاده با اشاره به اینکه مرز پرویز خان یکی از فعالترین گمرکات ترانزیتی کشور است افزود: نه تنها در استان کار گروه ترانزیت شکل نگرفته است بلکه امکانات موجود در مرز نیز جوابگوی این حجم از فعالیت نمی باشد.

عباس زاده در ادامه میزان تردد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی طی هفت ماه گذشته از سال در استان را  ۲۱۷ هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: از این میزان، گمرک پرویزخان با تردد 79هزار دستگاه، بیشترین تردد کامیون صادراتی را به خود اختصاص داده است.

وی مقصود خود از بیان آمار تردد کامیونهای حامل کالای صادراتی و همچنین ترانزیت در مرز پرویزخان در این جلسه را، نبود امکانات متناسب با این حجم از تردد کامیون در این مرز عنوان کرد و افزود: در صورت بروز حادثه ای در مرز پرویزخان، تجهیزات و امکانات کمک رسانی محدود و قطعا امداد رسانی به موقع نخواهد بود لذا انتظار است در این خصوص، مسولان استان چاره ای بیندیشند.

کد خبر 2763028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha