دیدار فرماندهی SDF با نیروهای ائتلاف و بزرگان قبایل عرب دیرالزور

سرویس سوریه - فرماندهی SDF با نمایندگان نیروهای ائتلاف و بزرگان قبیله عکیدات به نمایندگی از قبایل عرب منطقه دیرالزور دیدار کرد.

به گزارش کردپرس، فرماندهی نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با برگزاری نشستی در حومه دیرالزور با نمایندگان نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و بزرگان قبیله عکیدات به نمایندگی از قبایل عرب منطقه دیرالزور دیدار کرد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، SDF در بیانیه‌ای که در سایت رسمی خود منتشر کرد اعلام کرد که در این دیدار، وضعیت دیرالزور و تلاش برای حل اختلافات بین نهادهای منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در این نشست، شیوخ و بزرگان قبیله عکیدات به نمایندگی از قبایل عرب منطقه دیرالزور عنوان کردند که قبایل منطقه با مدیریت خودگردان در تعامل هستند و در بدنه نیروهای SDF نیز حضور دارند.

شیخ و بزرگان اظهار داشتند که افرادی که خارج از منطقه شمال و شرق سوریه هستند ادعای نمایندگی قبایل را دارند و می‌خواهند بین مردمی که صدها سال است با هم زندگی می‌کنند اختلاف ایجاد کنند.

بر اساس اخبار SDF، در پایان این نشست شیوخ و بزرگان قبایل بیان کردند که SDF نماینده همه مردم منطقه است و از ائتلاف بین‌المللی خواستند تا حمایت خود را از نیروهای دموکراتیک سوریه در برابر نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی ادامه دهند.

کد خبر 2763804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha