برگزاری نشست ویژه SDF و YPJ با بزرگان قبایل کرد و عرب در حضور مظلوم کوبانی

سرویس سوریه - شیوخ و بزرگان قبایل کرد و عرب و فرماندهان SDF و YPJ تصمیمات گرفته شده در دومین نشست اتحادیه میهنی قبایل و اجزای سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش کردپرس، شیوخ و بزرگان قبایل کرد و عرب و فرماندهان نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) و یگان‌های مدافع زنان(YPJ) با برگزاری نشستی تصمیمات گرفته شده در دومین نشست اتحادیه میهنی قبایل و اجزای سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به نوشته وبسایت مرکز رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی SDF، بسیاری از شیوخ و بزرگان قبایل کرد و عرب و نمایندگان اجزای مختلف منطقه شمال و شرق سوریه با اعضای فرماندهی کل SDF دیدار کردند.

در این جلسه که نمایندگان YPJ نیز حضور داشتند، تصمیمات دومین نشست اتحادیه میهنی قبایل و اجزای سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار «مظلوم کوبانی» فرمانده کل SDF، «روهلات عفرین» عضو فرماندهی کل YPJ، تعدادی از بزرگان قبایل کرد و عرب و نمایندگان اجزای مختلف شمال و شرق سوریه حضور داشتند.

در این دیدار درباره تصمیم صدور عفو عمومی که اخیرا توسط مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) صادر شده، خروج پناهجویان ساکن اردوگاه هول از شمال و شرق سوریه و همچنین سازوکار اجرای تصمیمات دومین جلسه قبایل واجزای شمال و شرق سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان خاطر است که دومین نشست اتحادیه میهنی قبایل و اجزای شمال و شرق سوریه با حضور بیش از ۵ هزار تن در تاریخ ۲۵ می توسط AANES مجلس سوریه دموکراتیک(MSD) و SDF در شهر حسکه برگزار شد

کد خبر 2773133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha