تیم والیبال شهرداری ارومیه در قعر!

سرویس آذربایجان غربی- تیم والیبال شهرداری ارومیه دوباره باخت تا همچنان با ٦ امتیاز از مجموع ٨ بازی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر مردان ایران بماند.

به گزارش کردپرس، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران (چهارشنبه هشتم آذر) با ۷ دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری شد.

تیم‌های چادرملو اردکان، پاس گرگان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان، طبیعت، هورسان رامسر و گیتی‌پسند اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه اما در هفته هشتم لیگ برتر والیبال هم شکست را پذیرا شد و هم هم اکنون با ۶‌ باخت و ۲‌ پیروزی در قعر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.

در این بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر صفر از میزبان خود تیم پاس گرگان، شکست خورد و تیم پاس گرگان هر ۳‌ست را با نتایج ۲۵‌بر ۱۸‌، ۲۵‌بر ۲۱‌و ۲۵بر ۱۳ پیروز شد.

کسب نتایج ضعیف‌ تیم والیبال شهرداری ارومیه علیرغم هزینه های گزاف و اصرار بر تیمداری از سوی شهرداری و شورا و به غیر از یک عضو(صادق توکلی مهر) تا کنون بارها مورد انتقاد قرار گرفته است.

تا این لحظه هم مسئولان ذی ربط به خصوص شورا و شهرداری در خصوص کسب نتایج ضعیف سکوت کرده و به انتقادات وارده پاسخی نداده اند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر والیبال ۱۲‌ آذر در ارومیه میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

کد خبر 2763843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha