این بازی چند- چند است؟

سرویس آذربایجان غربی- شورا و شهرداری ارومیه در حالی که شهر زیر بار انبوه مشکلات قرار دارد، مشغول تیمداری و صرف هزینه برای تیمی هستند که دو سال متوالی است، دست به عصا بازی می کند و نتایج اخیرش هم تنها شکست بوده، در مقابل کودکان ارومیه در این شهر نا امن جان می دهند. حال مسئولان بفرمایند این بازی چند- چند است؟ و بازنده کیست؟

به گزارش کردپرس، تیم جنجالی شهرداری ارومیه از همان ابتدا با تشکیل پر حاشیه تیم تا بدهی های کلان مالی و ماجرای حذف از لیگ برتر کشور در تابستان سال گذشته آغاز به کار کرد و پایان سال هم با نتایج ضعیف به پلی اوت رفت اما با اعلام انصراف از پلی اوت قرار بود به لیگ دسته یک سقوط کند که با پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و نماینده ارومیه در مجلس از طریق مذاکره با وزیر ورزش و جوانان، معاونین مربوطه و رئیس فدراسیون والیبال در لیگ برتر ماندنی شد!!! وگرنه این تیم بایستی امسال در لیگ یک بازی کند.

امسال هم با ماندنی شدن در لیگ برتر نه تنها گلی به سر ارومیه نزد، بلکه با نتایج ضعیف نشان داد که بقایش در انتهای لیگ برتر را هم تنها با حمایت مسئولان کسب کرده و بس!

پایتخت والیبال ایران؛ نامی است که تیم والیبال شهرداری ارومیه دارد آن را مخدوش می کند آن هم با سرمایه گذاری های کلانی که برایش انجام شده است.

در سال های گذشته هم که شهرداری ارومیه تیم داری والیبال را بر عهده داشت، عملکرد مالی آن شفاف نبوده و تیم نه تنها مقام قهرمانی را در کارنامه خود ندیده بلکه از اوایل دهه ٨٠ تا اواخر دهه ٩٠ هم فقط چند مقام دومی و سومی کسب کرده است. این در حالی است که شهر ارومیه با مشکلات متعدد رو به رو است و اصرار شورا و شهرداری برای تیمداری تیمی که در رتبه پایانی جدول قرار دارد، قابل فهم نیست.

امسال هم با شروع لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم شهرداری ارومیه پس از پایان هفته سوم با ٣ شکست متوالی، در آخرین رده جدول قرار گرفته است.

در سه هفته آتی نیز قرار است تیم شهرداری ارومیه به مصاف سه تیم بالای جدول برود که با  نتایج کنونی، نتیجه آن بازی های نیز از هم اکنون قابل پیش بینی است.

حال که حوادث تلخ شهر ارومیه و عملکرد مدیریت شهری به زیر ذره بین رفته است؛ شورا و شهرداری در قبال تیم داری والیبال با این نتایج، باید پاسخگو باشند. در حالی که شهر زیر بار مشکلات فراوانی است، اکنون سود تیمداری دقیقا کجاست؟

شهری که هفته پیش در یکی از مناطق حاشیه ای آن سگ های بلاصاحب کودک ٣ را دریدند و کانال های روباز آب تا کنون جان دو کودک خردسال دیگر را گرفته است و جای جای شهر همچون بمب خطر در انتظار فاجعه است، حال مسئولان بفرمایند این بازی چند- چند است؟ و بازنده کیست؟

کد خبر 2762690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha