قتل فجیع یک نوجوان 16 ساله سوری در آدی یامان

سرویس ترکیه - یک نوجوان 16 ساله سوری با 13 ضربه چاقو توسط صاحب کار خود در آدی یامان به قتل رسید. 

به گزارش کردپرس، نوجوان 16 ساله سوری (کودک کار) به نام به نام عبدالله الحمود که در یک فروشگاه میوه و تره بار در سمسور (نام ترکی: آدی یامان) کار می کرد با ضربات متعدد چاقو توسط صاحب فروشگاه به قتل رسید.

قتل فجیع یک نوجوان 16 ساله سوری در آدی یامان

این پسر 16 ساله که در یک فروشگاه میوه و تره بار در منطقه سیته لر سمسور کارگری می کرد، توسط اسماعیل مصطفی آکّی صاحب این فروشگاه با 13 ضربه چاقو به قتل رسید. لحظات کشته شدن عبدالله در حافظه دوربین های مداربسته ثبت شد. در این تصاویر دیده می شود که صاحب کار 40 ساله این کودک کار را روی زمین می خواباند و با چاقو به او حمله ور می شود. سپس پس از به قتل رساندن او خود نیز کنار او دراز می کشد و تمارض به آسیب دیدن از سوی مقتول می کند.

در صداهای ثبت شده در فیلم شنیده می شود که یکی از نیروهای امدادی در حال معاینه این دو می گوید: «این یکی (قاتل) چیزیش نیست، ولی این یکی مرده است.»

قاتل پس از این حادثه بازداشت شد.

قتل فجیع یک نوجوان 16 ساله سوری در آدی یامان

گفتنی است، کارگران سوری بسیاری در ترکیه مشغول به کارهای سیاه هستند. عبارت کار سیاه به مشاغلی گفته می شود که دستمزدی پایین تر از حد معلوم دارند و بیمه ندارد و هیچ قراردادی میان کارگر و صاحب کار وجود ندارد.  ساعت کاری این کارگران خارجی معمولا بین 10 تا دوازده ساعت در روز و یا حتی بیش از این است. آنها در برخی از مواقع قربانی شرایط کاری شده و بدون نام و نشان ناپدید می شوند.

کد خبر 2765048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha