صلاح الدین دمیرتاش برای دیدار مادرش به دیاربکر رفت + فیلم

سرویس ترکیه - صلاح الدین دمیرتاش سیاستمدار در بند کرد برای دیدار مادر بیمارش به دیاربکر منتقل شد.

به گزارش کردپرس، صلاح الدین دمیرتاش، سیاستمدار دربند کُرد و رئیس پیشین حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) روز گذشته برای ملاقات با مادر بیمارش تحت تدابیر شدید امنیتی و با یک هواپیمای ویژه به دیاربکر منتقل شد. 

شادیه دمیرتاش مادر صلاح الدین دمیرتاش که پس از مرگ همسرش به بستر بیماری افتاده است، در روزهای گذشته به دلیل وخامت حال به بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در دیاربکر منتقل شده بود. 

دمیرتاش که ماه گذشته پدرش را نیز از دست داده بود و نتواسته بود در مراسم خاکسپاری او شرکت کند، با اسکورت نیروهای ویژه و خودروهای زرهی، تحت تدابیر شدید امنیتی به فرودگاه منتقل شده و پس از رفتن با هواپیمای ویژه، از آنجا به بیمارستان رفت. 

صلاح الدین دمیرتاش برای دیدار مادرش به دیاربکر رفت + فیلم

دمیرتاش نزدیک به سه ساعت و نیم در بیمارستان به سر برد و پس از آن تحت تدابیر شدید امنیتی به زندان فوق امنیتی ادیرنه بازگردانده شد. 

حزب دموکراسی و برابری خلق ها (DEM) حزب جایگزین HDP، با انتشار پیامی با اعلام این خبر، برای شادیه دمیرتاش آرزوی بهبودی کرد. 

همزمان با این خبر، برخی از اخبار ضد و نقیض درباره دلایل حضور دمیرتاش در دیاربکر وجود دارند که حاکی از تلاش حکومت برای دادن وعده هایی به دم پارتی در جهت پیروزی ائتلاف حاکم در انتخابات آتی هستند.

صلاح الدین دمیرتاش برای دیدار مادرش به دیاربکر رفت + فیلم

یکی از اخبار مهم روزهای اخیر نیز احتمال معرفی باشاک دمیرتاش همسر صلاح الدین برای نامزدی انتخابات شهرداری ها در انتخابات ماه مارس از حوزه استانبول و توسط دم پارتی است.

کد خبر 2766171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha