مسئولان و مدیران برنامه های امیدآفرین خود را به مردم ارائه دهند/ جهاد تبیین برای خنثی کردن توطئه های دشمن واجب است

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: مدیران و مسئولان استان، برنامه های مدون خود را برای استفاده از ظرفیت های کم نظیری که خدا در این استان قرار داده است، جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با اشاره به اینکه نقش مدیر، یک نقش تعیین کننده برای تغییر وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب است، ابراز کرد: مدیر نباید فقط پشت میز بنشیند و منتظر بماند که روند به نحوی پیش برود، بنابراین مسئولان محترم استان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها لازم است که هوشمندانه و هدفمند، برنامه های مدیریتی داشته باشد و به عنوان مطالبه شما مردم بیان می کنم که مدیران برنامه خود را در راستای مانع زدایی و رفع مشکلات موجود و پشیبانی از سرمایه گذاری اعلام کنند تا رونق امید در جامعه بالا برود.

امام جمعه ایلام یادآور شد: مدیران و مسئولان استان، برنامه های مدون خود را برای استفاده از ظرفیت های کم نظیری که خدا در این استان قرار داده است، جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم برسانند و مدیران برنامه و راهکارهای قابل تحقق برای اشتغال جوانان تحصیل کرده و جویایی کار رسانه ای کنند.

وی گفت: در کل استان اگر سی هزار شغل ایجاد شود با اینکه ظرفیت خدادادی که در استان وجود دارد و قابل تحقق است، آمار بیکاری در استان به صفر خواهد رسید و خواهش می کنم که جوانان انقلابی و اصحاب رسانه این مطالبات را داشته باشند.

کریمی تبار افزود: پشت میز نشینی و مسابقه برای کسب صندلی و تلاش برای واگذار کردن مسئولیت ها به افراد مورد نظر، بدون هزینه نیست، با ارائه این برنامه ها، مشخص می شود که چه کسی باید در جایگاهش بماند و چه کسی باید آنجا را ترک کند و باید مطالبه شود قبل از این زمان از دست برود و حداقل انتظار این است که مدیران برنامه های قابل تحقق را در راستای مسئولیت خودشان به نمایش بگذارند.

امام جمعه ایلام گفت: مقام معظم رهبری، برای مقابله با لجن پراکنی ها و تهاجم ترکیبی دشمن، دستور جهاد تبیین دادند، باید با مغالطه های دشمن، تهمت های ناروا مقابله شود، خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان شود،جهاد تبیین برای خنثی کردن توطئه های دشمن در اتاق های فکرشان، واجب و لازم است.

وی بیان کرد: خواص جامعه، عالمان حوزه و دانشگاه، اصحاب رسانه، صدا و سیما و هر کسی که می تواند نقش آفرین باشد، بر او واجب است که در تبیین حقیقت ها نقش آفرین باشد، اهمیت جهاد تبیین با اهمیت تر از نجات جسم انسان ها است، برای گرسنگی و سلامتی افراد تلاش می شود، اما نجات افکار، اندیشه و دین و معنویت آنها اهمیت بیشتری دارد و نجات یک انسان در این زمینه به مثابه نجات همه افراد کره زمین از گمراهی است.

کد خبر 27672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha