٣ کاندیدای انتخابات مجلس در بوکان انصراف دادند

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار بوکان گفت: ٣نفر از کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه انصراف و از گردونه رقابت خارج شدند.

به گزارش کردپرس، خشایار صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این حوزه انتخابیه صلاحیت ۱۵ داوطلب از سوی شورای نگهبان تایید شده بود اما با شروع رسمی تبلیغات داوطلبان، سه نفر از آنان شامل سُعدی میهن‌دوست، سیروان احمدی و سلیمان شجاعی انصراف دادند.

او افزود: علاوه بر چهره های جدید، نماینده فعلی و یکی از نمایندگان ادوار این شهرستان نیز در فهرست پایانی قرار دارند و همین موضوع باعث ایجاد فضای رقابتی در میان داوطلبان این دوره شده است.

فرماندار بوکان گفت: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه ۱۷۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی تعیین شده است.

صنعتی بیان کرد: تبلیغات انتخاباتی روز، پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از شروع اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز نهم اسفند پایان می‌یابد.

گفتنی است؛ در بوکان پس از بررسی های متعدد، در نهایت ١٥ کاندیدا تایید نهایی شده بودند که با انصراف ٣ نفر از لیست مذکور اکنون ١٢ کاندیدا برای کسب یک کرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوکان به رقابت می پردازند.

کد خبر 2767466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha