٩ نامزد در حوزه انتخابیه خوی- چایپاره انصراف دادند

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار خوی با اشاره به انصراف ۹ نامزد انتخاباتی در حوزه خوی - چایپاره گفت: در انتخابات فردا، ۳۴ کاندیدا برای تصدی یک کرسی این حوزه با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش کردپرس، کریم علی نژاد در این باره افزود: با پایان مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای تأیید شده از سوی شورای نگهبان، ۴۳ نفر برای تصدی یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خوی - چایپاره مورد تأیید قرار گرفتند.

او اضافه کرد: تا کنون ۹ نفر از این افراد در مهلت قانونی با حضور در ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه، انصراف خود را از ادامه رقابت اعلام کردند.

علی نژاد ادامه داد: با احتساب افراد انصراف داده، تاکنون ۳۴ نفر در جریان رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار دارند که بر اساس قانون تا ۷۲ ساعت پیش از برگزاری انتخابات، امکان اعلام و ثبت انصراف برای نامزدها وجود داشت و این زمان به اتمام رسیده است.

فرماندار خوی با اشاره به افزایش ۸۱ درصدی ثبت نام کنندگان در این دوره از انتخابات گفت: ثبت نام قشر جوانان در انتخابات از رویش های انقلاب اسلامی است که این دوره شاهد افزایش چشمگیری در این خصوص بودیم.

 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

کد خبر 2767559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha