درگیری شدید شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه و ارتش سوریه / سرنگونی ۳  پهپاد و کشته شدن یک عضو شبه‌نظامی

سرویس سوریه - در درگیری شدید میان نیروهای دولت دمشق و شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در حومه ادلب ۳ پهپاد شبه‌نظامیان سرنگون و یک شبه‌نظامی نیز در غرب حلب در نتیجه درگیری‌ها کشته شد.

به گزارش کردپرس، درگیری شدیدی میان نیروهای دولت دمشق و شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در حومه ادلب روی داد و نیرپهای دولتی دمشق اعلام کردند که ۳ هواپیمای بدون سرنشین مسلح را در حومه ادلب و قنیطره سرنگون کرده و یک شبه‌نظامی نیز در غرب حلب در نتیجه درگیری‌ها کشته شده است.

وزارت دفاع دولت دمشق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح سوریه با شبه‌نظامیانی که قصد حمله به یک پایگاه نظامی این نیروها در نزدیکی ادلب را داشتند، درگیر شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که نیروهایش ۳ پهپاد متعلق به شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه را در حومه قنیطره و ادلب سرنگون کردند و یکی از اعضای شبه‌نظامیان را دستگیر کردند.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، یگانی از نیروهای آنها با شبه‌نظامیان جبهه‌النصره در حومه جنوبی ادلب درگیر شدند که در نتیجه بسیاری از شبه‌نظامیان کشته و زخمی شدند و یک شبه‌نظامی نیز دستگیر شد.

در رابطه با این موضوع، به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه(SOHR)، یکی از اعضای شبه‌نظامیان تحریر الشام در نتیجه بمب‌گذاری انتحاری نیروهای دمشق علیه آنها در منطقه ضلع شرقی حلب نیز کشته شد.

کد خبر 2767911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha