۲۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بازدید بیش از ۲۶۰ هزار مسافر و میهمان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی در کرمانشاه به خوبی در حال انجام‌ است، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند که خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی شروع شد تا عصر روز گذشته یکم فروردین جمعا ۲۶۰هزار و ۲۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین آمار بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان مربوط به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی، دست‌ساز، فرهنگی و موزه‌ها است. 

او تاکید کرد: حدود ۷۳هزار و ۳۵۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی ، ۱۳۵هزار و ۳۷۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۲۰هزار و ۳۷۸ نفر از جاذبه‌های تفریحی بازدید کرده‌اند که بیشترین آمار بازدیدها را شامل می‌شود. 

فرمانی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۲۸هزار و ۱۶۶ مسافر نوروزی هم در استان اسکان پیدا کرده‌اند، افزود: بیشترین آمار اسکان در استان با حدود ۱۹هزار و ۸۳۹ نفر مربوط به اقامتگاه‌های رسمی‌است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ادامه داد: بیشترین آمار اسکان در مراکز اقامتی رسمی نیز مربوط به هتل‌ها، مناطق نمونه گردشگری، خانه‌مسافرها و اقامتگاه‌های بوم گردی‌است.

کد خبر 2768463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha