حمله وحشیانه داعش در مسکو را به شدت محکوم می‌کنیم/ دولت ترکیه از داعش علیه همه استفاده می‌کند

سرویس ترکیه - کمیته اجرایی KCK حمله وحشیانه داعش در مسکو پایتخت روسیه را به شدت محکوم کرد و تاکید کرد که این دولت ترکیه است که داعش را تامین می‌کند و از آن علیه همه استفاده می‌کند.

به گزارش کردپرس، کنفدرالیسم جوامع کردستان(KCK) با انتشار بیانیه‌ای حمله وحشیانه داعش در مسکو پایتخت روسیه را به شدت محکوم کرد و اعلام کرد که آنکه داعش را تامین می‌کند دولت ترکیه است و از آن علیه همه استفاده می‌کند.

به نوشته آژانس خبری فرات، کمیته اجرایی ‌KCK در بیانیه‌ای حمله تروریستی داعش در مسکو را محکوم کرد.

در بیانیه KCK آمده است: «بر اساس اطلاعات منتشر شده، در جریان برگزاری کنسرتی در مسکو پایتخت روسیه حمله‌ای صورت گرفته و در این حمله ده‌ها تن جان خود را از دست داده و یا زخمی شده‌اند. این حمله ما را بسیار ناراحت کرده است. اول از همه برای کسانی که جان خود را از دست داده‌اند طلب رحمت می‌کنیم و به خانواده‌های آنها نیز تسلیت می‌گوییم. برای مجروحان نیز آرزوی شفای عاجل داریم. ما در درد مردم روسیه شریک هستیم، به همه مردم روسیه تسلیت می‌گوییم. ما این حمله وحشیانه داعش را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بار دیگر دشمنی داعش علیه مردم و بشریت را نشان داد.»

 در ادامه بیانیه KCK آمده است: «این دولت ترکیه و دولت AKP-MHP هستند که در حال تامین داعش و هموار کردن راهش هستند. دولت ترکیه از داعش علیه همه استفاده می‌کند. همه را با داعش تهدید می‌کند و می‌خواهد امتیاز بگیرد. علیه مردم کرد، سوریه، عراق، اروپا و علیه همه از آن استفاده می‌کند. با این کار می‌خواهد سیاست‌های استثمارگرانه و نسل‌کشی خود را به دیگران بقبولاند. دولت ترکیه با ذهنیت جدید عثمانی عمل می‌کند و از داعش برای اجرای این سیاست‌ها استفاده می‌کند. اکنون باید این واقعیت دیده شود و همه بر اساس آن عمل کنند.»

در ادامه این بیانیه KCK ادعا کرد که بسیار واضح است که حمله در مسکو نیز بر همین اساس انجام شده است. دولت ترکیه این حمله را انجام داد تا روسیه خواسته‌هایش را بپذیرد. حمله مشابهی قبلا در ایران نیز انجام شده بود. کسی که هر دو حمله را به‌وسیله داعش انجام داد، دولت ترکیه است.

در پایان بیانیه KCK آمده است: «ما بار دیگر این حمله وحشیانه را محکوم می‌کنیم. ما به عنوان جنبشی که بیش از همه علیه وحشیگری داعش و فاشیسم آن مبارزه کرده و بهای آن را پرداخته است، بار دیگر اعلام می‌کنیم که همیشه در کنار مردم هستیم و بار دیگر این حمله را به همه مردم روسیه تسلیت می‌گوییم.»

کد خبر 2768509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha