داعش مسئولیت ۴ حمله به نیروهای SDF را بر عهده گرفت

سرویس سوریه - داعش مسئولیت چهار حمله به نیروهای SDF در دیرالزور و حسکه را بر عهده گرفت.

به گزارش کرد، داعش در بیانیه‌ای پرس چهار حمله به نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در استان‌های دیرالزور و حسکه در شمال و شرق سوریه را بر عهده گرفت.

به نوشته آژانس خبری نورس‌پرس، پایگاه الکترونیک «اعماق» اعلام کرد که داعش در بیانیه‌ای مسئولیت چهار حمله به نیروهای SDF حسکه و دیرالزور را بر عهده گرفته است.

در بیانیه داعش آمده است که دو تن از نیروهایSDF در یک ایست بازرسی این نیروها در دروازه شهر ذیبان توسط داعش در شرق دیرالزور کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شده است.

همچنین در ادامه بیانیه آمده است که سه تن از اعضای SDF بر اثر هدف قرار دادن یک خودروی نظامی این نیروها توسط داعش در جاده اصلی شهرک ذیبان کشته و زخمی شده اند.

در این بیانیه همچنین اعلام شد که در شهر شحیل، وجود داعش یک مقر SDF را هدف قرار داد که در نتیجه آن دست کم یک زخمی شده است.

داعش در بیانیه خود نیز مشخص کرد که اعضای این گروه، از اعضای SDF را در نزدیکی شهر هول در استان حسکه هدف قرار داده و وی را به قتل رسانده است.

یک منبع نظامی در SDF سه حمله داعش در استان دیرالزور را از طریق تلفن به خبرنگار نورس‌پرس تأیید کرد اما این نیروها هنوز بیانیه‌ای رسمی درباره این برنامه منتشر نکرده‌اند.

کد خبر 2768986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha