افزایش کیفیت سرویس دهی به مشتریان اینترنت پرسرعت در شهرستان بانه

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه تقویت و توسعه زیرساخت های مخابراتی و افزایش سطح کیفی سرویس های ارتباطی از استراتژی های دارای اولویت منطقه است، گفت: به همین منظور کیفیت سرویس دهی به مشتریان اینترنت پرسرعت در شهرستان بانه به میزان قابل توجه ایی افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت به نیاز روز افزون مشتریان ساکن در شهرستان بانه به سرویس های متنوع اینترنت و دیتا در شهرستان بانه اشاره داشت و گفت: لینک ارتباطی موجود در بین مراکز این شهرستان از 2G به 10G افزایش داده شده است.

وی اظهار کرد: در این پروژه با هدف افزایش دسترسی مشترکین سرویسADSL ، ارتباط تمامی DSLMها در این شهرستان بر روی رویتر اصلی با حداقلِ اختلال در شبکه برگردان شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که سعی و تلاش این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت و درخور مشتریان مخابراتیِ در استان و به تبع در شهرستان بانه است، افزود: برنامه ریزی های مدون با تشکیل کارگروههای تخصصی و دارای دانش و توان فنی در راستای بروز رسانی شبکه دیتا و تقویت سطح کیفی خدمات مخابراتی همواره به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار منطقه قرار دارد.

حکمت با بیان اینکه کارشناسان متعهد در شبکه دیتا به صورت شبانه روزی در حال مانیتورینگ و رصد وضعیت ارتباطی مشتریان به لحاظ کیفی و کمی هستند، ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا اختلال در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع و برقراری مجدد ارتباط اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بانه در نوار مرزی جغرافیایی کشور قرار گرفته است و می تواند ظرفیت و پتانسیل مناسبی در جذب گردشگران داخلی و بین المللی داشته باشد، یادآور شد: این موقعیت در توسعه اقتصادی استان و حتی کشور نیز نقش بسزایی دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: مخابرات منطقه نیز در همین راستا همگام با توسعه و تقویت زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در استان نسبت به اجرای پروژه های مذکور در این شهرستان با هدف ارائه خدمات مناسب و مطلوب در راستای اصل مشتری مداری گام های بلندی برداشته و بر تداوم آن می کوشد.

کد خبر 27690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha