۵۶ هزار حادثه آب و فاضلاب در کردستان طی سال گذشته ترمیم و رفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۳۷۷ حادثه در ۲ بخش آب و فاضلاب توسط نیروهای امداد و حوادث شرکت آبفا در شهرها و روستاهای استان ترمیم و رفع شد.

محمد فرهاد در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: تعداد حوادث بخش آب در سال قبل ۴۶ هزار و ۱۴ مورد و تعداد حوادث بخش فاضلاب نیز ۱۰ هزار و ۳۶۳ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ کرده است، افزود: این مرکز با بهره گیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخگویی، اطلاع رسانی و ثبت درخواست های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه روزی به شهروندان ارائه می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان اظهار کرد: همه حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه رصد می شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد.

فرهاد با بیان اینکه عمده حوادث رفع شده مربوط به شکستگی لوله و قطعی آب بوده است، ادامه داد: با توجه به قدمت شبکه های اجرا شده در اکثر نواحی شهری، شکستگی ها امری طبیعی است، اما با این وجود شرکت آبفا همواره و به تناسب بودجه های در اختیار نسبت به بازسازی و جایگزینی لوله های فرسوده با لوله های مدرن اقدام می کند.

کد خبر 2769039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha