قتل اعضای یک خانواده در مهاباد/ دادستان دستور پیگیری داد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع موضوع قتل اعضای یک خانواده را در یکی از روستاهای مهاباد خواستار شد.

به گزارش کرد پرس، ناصر عتباتی  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع و قاطع موضوع قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده را در یکی از روستاهای مهاباد خواستار شد.

در پی وقوع قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده با استفاده از سلاح گرم گلاشینکف و کلت کمری در یکی از روستاهای مهاباد دستگاه قضایی استان با سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار داد. 

عتباتی تاکید کرد: با اعزام کارآگاهان و تیم‌های ویژه جنایی از مرکز استان به صحنه جرم با هماهنگی دادستان مهاباد و بازپرس ویژه رسیدگی کننده سریعا ابعاد و علت ارتکاب جرم کشف و با استفاده از تمام امکانات و شگردهای پلیسی و جنایی عاملین و قاتلین شناسایی، تعقیب و دستگیر شوند.

 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به دادستان مهاباد هم دستور داده است ضمن حضور در محل تمام اقدامات قضایی لازم برای حفظ صحنه جرم و ادله موجود و اشیا و آلات ارتکاب جرم ضبط و جزئیات حادثه با تحقیقات کامل محلی صورت جلسه و دستورات لازم برای تعقیب مجرمین و دستگیری آن‌ها صادر کند.

عتباتی با ابراز تاسف از حادثه ناگوار پیش آمده گفت برخوردهای قاطع با عاملین صورت خواهد گرفت.

کد خبر 2769088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha