حزب اتحاد اسلامی کردستان: مخالف هر گونه اقدامی برای به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات هستیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دستگاه انتخاباتی حزب اتحاد اسلامی اعلام کرد عملا ثابت کرده‌ایم که مخالف هر گونه اقدامی در جهت به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات پارلمان هستیم، انتخابات حق قانونی و جز استحقاقات سیاسی مردم کردستان است ما مخالف همه تلاشها در جهت به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات هستیم.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری خندان، دستگاه انتخابات حزب اتحاد اسلامی کردستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بر مواضع ثابت خود نسبت به اهمیت برگزاری انتخابات دوره ششم پارلمان کردستان در موعد مقرر تاکید دارند.

در بیانیه این حزب آمده است ما هیچگاه با به تعویق انداختن انتخابات پارلمانی کردستان موافق نبوده‌ایم و عملا هم این امر را ثابت کرده‌ایم، ما اولین فراکسیونی بودیم که مخالف تمدید فعالین پارلمان کردستان بود.

حزب اتحاد اسلامی در بیانیه خود تصریح کرد ما انتخابات را حق قانونی و جز استحقاقات سیاسی مردم کردستان می‌دانیم و تنها راه بازگشت مشروعیت قانونی نهادهای دولتی است.

در بخش دیگر بیانیه این حزب آمده است ما برای برگزاری انتخابات آماده هستیم و مخالف هر گونه اقدامی هستیم که برگزاری انتخابات را بیش از این به تاخیر بیاندازد.

کد خبر 2769731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha