جبهه خلق: حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان عاملان اصلی به تعویق افتادن انتخابات‌ هستند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- حزب جبهه خلق که لاهور شیخ جنگی ریاست آن را برعهده دارد، در پیامی درخصوص تعویق انتخابات پارلمانی کردستان اعلام کرد: حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان را عاملان اصلی تأخیر در برگزاری انتخابات و خلأ موجود در قانونگذاری اقلیم کردستان می‌دانیم، این احزاب برای فرار از رویارویی با ملت، به هر چیزی متوسل می‌شوند.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، جبهه خلق در پیام خود گفت: «اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان بار دیگر این واقعیت را اثبات کردند که به واگذاری قدرت اعتقادی ندارند، یک حزب دمکرات و مدنی نیستند و برای خواست و اراده جمعی هیچ احترامی قائل نیستند».

حزب جبهه خلق بیان کرد: «حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان را عاملان اصلی تأخیر در برگزاری انتخابات و خلأ موجود در قانونگذاری اقلیم کردستان می‌دانیم و به مردم اطمینان می‌دهیم که این اقدامات با هماهنگی، مشورت و توافق بین دو طرف انجام شده و همچنان درحال انجام است. این نظام تنها زمانی خواهان انتخابات است که موضع خود را به صورت غیر قانونی و خارج از اراده و رأی مردم تحمیل کند و با یک طراحی قبلی به نوعی سلطه مستبدانه خود بر جامعه را حفظ کند».

در پیام حزب لاهور شیخ جنگی تصریح شده است: «در این شرایط بد و ناهمواری که مدتی است این دو حزب با توافق قبلی مشغول طراحی آن هستند، مطمئن هستیم که نور واقعیت آن، به طرز انکارناپذیری آشکار خواهد شد و سرانجام قدرت و سلطه دو حزب را به سمت ضعف و نابودی خواهد کشاند، آنها دیگر نمی‌توانند به غرور و خود بزرگ بینی های گذشته ادامه دهند، بلکه بدون هیچ حیا و شرمی، برای فرار از رویارویی با ملت و اراده جامعه برای یک زندگی متفاوت و بهتر و پایان دادن به بحران های پشت سر هم در این نظام به هرچیزی متوسل می‌شوند».

کد خبر 2770293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha