سرگیجه بازیکنان همستر؛ سردرگمی سازندگان بازی/ منصور اولی

سازندگان بازی همستر کامبت که این روزها انگشت های خسته کاربران تلگرام خصوصا کاربران خاورمیانه و البته در صدر همه کاربران ایرانی را حسابی به کار گرفته اند با اطلاعیه های هر روزه و گنگ شان آنها را علاوه بر انگشت درد، دچار سرگیجه هم کرده اند.

کرد پرس- ابتدا کاربران این بازی فکر می کردند با کلیک کردن بر بدن همستر بامزه این بازی و جمع کردن اصطلاحا سکه های مجازی، در نهایت پس از لیست شدن این نام به عنوان یک «ارز دیجیتال» در صرافی های مجازی آنها به ازای سکه هایشان پول دریافت می کنند.

این روند از فروردین که این موش خوشتیب میهمان موبایل های کاربران شد تا همین اواخر ادامه داشت تا اینکه با افزایش کاربران و ترند شدن آن در رسانه های مختلف و فضای مجازی؛ ناگهان گفته شد بر اساس اعلام مدیران این بازی آنچه در ارزیابی ها مهم است «پروفیت» بازی است نه تعداد سکه ها.

کاربران هم که گاها میلیون ها سکه جمع کرده بودند دست به کار شدند و اصطلاحا شروع به خرید کارت های بازی و سکه هایشان را خرج افزایش پروفیت کردند. حالا دوباره ظاهرا مدیران هسمتر اطلاعیه تازه داده اند.

براساس پست جدید صفحه‌ رسمی پروژه همستر درشبکه اجتماعی ایکس،« معیار اصلی برای ارائه‌ توکن‌ها، بیشتر براساس سود ساعتی خواهد بود.»

بر اساس این اطلاعیه در بازی همستر، شما نقش مدیرعامل صرافی خیالی را برعهده دارید که باید با انجام مأموریت‌های مختلف و جمع‌آوری کارت‌ها، سوددهی ساعتی خود را افزایش دهید. سازندگان این پروژه به‌دلیل درخواست‌ها و سؤالات فراوان اعلام کردند: «ایردراپ به سود ساعتی و چند پارامتر دیگر از فعالیت‌های شما بستگی خواهد داشت که بعداً آن‌ها را اعلام خواهیم کرد و نه تعداد سکه‌ها.»

«فعالیت هایی که بعدا اعلام خواهیم کرد.» دقیقا همان راه فرار برای درست کردن سرگیجه بیشتر است. هر روزه کدهایی به عنوان کد «مورس» و ... معرفی می شوند و کاربران بر اساس آنها جایزه های یک میلیونی و 5 میلیونی دریافت می کنند به گفته برخی کارشناسان بعید نیست سازندگان این بازی در نهایت این مسئله را به عنوان تقلب محسوب کرده و بخش بزرگی از کاربران را از پروژه به این بهانه حذف کنند.

شاید هم «فعالیت هایی که بعدا اعلام خواهد شد» طوری باشد که میلیون ها کاربر از پس انجامش بر نیایند. خلاصه اینکه شواهد نشان می دهد سازندگان این بازی که به گفته کارشناسان حتی «استانداردهای یک بازی را هم ندارد» خودشان هم سردگم شده اند و سردگمی آنها هم سرگیجه ای به انگشت درد کاربران شان افزوده است.

سازندگان همستر کمبات درادامه به کاربرانشان توصیه کرده‌اند بازی را با دقت ادامه دهند. در بخش دیگری از پیام این تیم به فشار بسیار زیاد روی سرورهای بازی اشاره شده است که استقبال بی‌نظیر کاربران را نشان می‌دهد. اما این اشاره به فشار بر روی سرورها هم خودش نشانه ای دیگر از آماده نبودن سازندگان این اپ برای پذیرایی از این همه عاشق هسمتر است. تا چه پیش آید.........

کد خبر 2771582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha