تغییر حکم ماموستا خضرنژاد حاصل عطوفت رهبری بود

یکی از روحانیون اهل سنت گفت: در بحث تغییر حکم اعدام ماموستا خضرنژاد به حبس، عطوفت و مهربانی رهبری شامل حال ماموستایان اهل سنت شد.

ماموستا عابد نقیبی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: ۳۰ نفر از روحانیون اهل سنت و نخبگان دانشگاهی استان های کردستان و آذربایجان غربی دیداری با نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در مهاباد داشتند و در این دیدار درخواست خود را ارائه دادند تا به رهبری انعکاس داده شود.

وی اظهار کرد: در کنار این درخواست، ماموستا قادر قادری امام جمعه پاوه نیز به طور ویژه پیگیر این موضوع بود و با ارسال درخواست هایی به رهبر انقلاب و رئیس قوه قضائیه، خواستار عفو و لغو حکم اعدام ماموستا خضرنژاد شدند.

این روحانی اهل سنت افزود: خوشبختانه این درخواست امام جمعه کردستان و آذربایجان غربی و روحانیان و جامعه نخبگان دانشگاهی از سوی حضرت آیت الله خامنه ای استجابت شد و به مناسبت عید سعید فطر حکم اعدام ماموستا خضرنژاد به حبس تغییر یافت.

ماموستا نقیبی ادامه داد: قطعا چنین اقداماتی که از سوی رهبری و یا دیگر مسئولان کشور مانند رئیس قوه قضائیه انجام می گیرد، منجر به افزایش وحدت میان جامعه روحانیون اهل سنت و تشیع شده و زمینه و پایه های نظام را قوی تر از گذشته می کند.

وی یادآور شد:امامان جمعه کردستان و آذربایجان غربی و  جمع ۳۰ نفره ای که با نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دیدار داشتند، ملا قادر قادری که به صورت ویژه پیگیر بودند، رئیس کل دادگستری و دادستان آذربایجان غربی و نمایندگان ولی فقیه در استان های کردستان و آذربایجان غربی تلاش مضاعفی در این زمینه داشتند

این روحانی اهل سنت بیان کرد: اگر مسولینی هم در این زمینه تلاش هایی کردند تشکر می کنیم و اینکه عطوفت و مهربانی رهبری شامل حال ماموستایان اهل سنت شد.

کد خبر 2771613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha