اقدام رهبری در تغییر حکم ماموستا «خضرنژاد» در راستای وحدت جامعه اسلامی است

یکی از امامان اهل سنت در اشنویه گفت: تخفیف حکم ماموستا "محمد خضرنژاد "از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی را در راستای حب و دوستی وحدت در جامعه اسلامی می‌دانم و معتقدم این اقدام می تواند پایه های وحدت را تقویت کند.

ماموستا ملا عبدالقادر کردی در گفت و گو با خبرگزاری کردپرس در خصوص تغییر حکم اعدام ماموستا "محمد خضرنژاد" به حبس، بیان کرد: زندگی انسان‌ها معمولاً پر از خطا و اشتباهاتی است که ممکن است اتفاق بیفتد و به غیر از پیامبران هیچ انسانی معصوم نیست و احتمال وقوع اشتباه از سوی بنی آدم ممکن است.

او افزود: طبیعتاً هر حکومت عادل و منصفی هدفش هدایت و ارشاد انسان‌ها به سوی راه راست است به خصوص در جمهوری اسلامی که زیر بنای آن بر اساس قرآن سنت پیامبر و اهل بیت و راه و روش اسلامی و عدالت بنا نهاده شده است، انتظار می‌رود که نسبت به خطا و اشتباهات انسان‌ها و رافت اسلامی را در نظر داشته باشند و با حداکثر ارفاق و عطوفت اسلامی برخورد کند.

ماموستا کوردی بیان کرد: بنده با شنیدن تخفیف حکم ماموستا محمد خضرنژاد از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار خوشحال شدم و این اقدام را قدمی بزرگ در راستای حب و دوستی وحدت در جامعه اسلامی می‌دانم و معتقدم این اقدام می تواند پایه های وحدت را تقویت کند.

کد خبر 2771618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha