تنها در شهر سلیمانیه بالغ بر ۵۰۰ میلیون دینار گوشت قربانی برای مردم غزە تهیە شدە است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ براساس آمارهای سازمان بشر دوستانه در عید قربان تنها در شهر سلیمانیه هزینه‌ای بالغ بر نیم میلیارد دینار برای مردم غزه قربانی شده است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، سازمان بشردوستانه که به جمع‌آوری قربانی کردن برای غزه پایان داد اعلام کرد بیش از ۲۰۰۰ قربانی تنها در شهر سلیمانیه برای مردم غزه انجام گرفته است که هزینه هر قربانی ۲۵۰ هزار دینار بوده و به ازای آن مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دینار از سوی کسانی که قربانی کرده‌اند پرداخت شده است.

یکی از مسئولین سازمان بشردوستانه به شارپرس اعلام کرد اقدام جمع‌آوری قربانی سه روز قبل از عید قربان و تا روزهای اول و دوم عید قربان ادامه داشت و تنها درشهر سلیمانیه این مقدار قربانی برای مردم غزه جمع‌آوری شده است والبته در همه استانها نیز شعب این سازمان همین اقدام را انجام داده‌اند که در روزهای آینده آمارهای این استانها نیز اعلام خواهد شد.

درخصوص ارسال این قربانیها به دست ساکنین غزه این مسئولین سازمان بشردوستانه به شارپرس اعلام کرد همه مراحل را برای ارسال این قربانیها و رساندن به دست ساکنین غزه از طریق چند کشور فراهم شده است.

کد خبر 2771850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha