تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم سبب مشارکت در انتخابات می شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان باید این دستاوردها را به مردم تشریح و تبیین کنند که عاملی مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش کردپرس، رضا ابراهیمی در آیین تجلیل از بازرسان کار آذربایجان غربی افزود: ابراهیمی افزود: دولت سیزدهم با خدمت رسانی روزافزون و دستاوردهای قابل توجه در ارتقای شاخص های کشور، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابله با نظام اسلامی مایوس کرد.

او اضافه کرد: می توان با بیان تک تک این دستاوردها به مردم، آنان را برای مشارکت بیشتر در راستای تعیین سرنوشت خود اقناع کرد.

ابراهیمی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را چهار راهبرد انتخابات طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه امنیت انتخابات، به برکت خون شهدا، تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت مردم، انتخابات در آذربایجان غربی همواره بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا مردم را نسبت به انتخابات مأیوس و ناامید کند اما مردم باید بدون توجه به هجمه‌های دشمنان از این حق قانونی خود دفاع کنند و در پای صندوق‌ها رأی حاضر شوند.

کد خبر 2772035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha