قالیباف بهترین گزینه برای در دست گرفتن سکان دولت چهاردهم است

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما و مردم کردستان هیچ چیز اضافه ای نمی خواهیم و فقط یک سهم مناسب از قدرت و ثروتی می خواهیم که حق خودمان است.

به گزارش کرد پرس، سالار مرادی در گردهمایی حامیان قالیباف در سنندج، گفت: به عقیده بنده قالیباف بهترین گزینه برای در دست گرفتن سکان دولت چهاردهم است؛ کردستان باید یک مسیر اعتدال و عقلانیت را با انتخاب قالیباف طی کند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما این است که یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم، افزود: جایگاه نخبگان و صاحبان اندیشه و قلم این است که مردم را در وهله اول برای مشارکت ترغیب و در گام بعد بستر معرفی و انتخاب اصلح ترین فرد را در بین کانیداهایی که مورد تائید نظام هستند فراهم سازند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما کردها هر مقام و مسئولی را می بینیم می گوییم برای کردها چکار کردید؟ همین سوال را از دکتر قالیباف به عنوان رییس مجلس پرسیدیم و گفتند، خود را هرگز جدا از مردم نمی بینم، نگرش وی نسبت به کردها بسیار مثبت بود.

مرادی پرکاری و انرژی برای تلاش و خدمت به مردم را از دیگر ویژگی های قالیباف عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه در کردستان کمبود و کاستی هایی وجود دارد و در این استان سر کوچکترین موضوعات غیر سیاسی، یک بحران سیاسی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم دولت آینده دکتر قالیباف نگاه ویژه ای به کردستان داشته باشد، یادآور شد: ما می توانیم مسائل سیاسی استان را از راه های غیرسیاسی حل کنیم.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می رود دولت آینده نگاه ویژه ای به استان در بحث راه، آب، و سرمایه گذاری بنگاه ها و شرکت ها و دستگاه های دولتی داشته باشد و ما و مردم کردستان هیچ چیز اضافه ای نمی خواهیم و فقط یک سهم مناسب از قدرت و ثروتی می خواهیم که حق خودمان است.

کد خبر 2772107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha