عراق به دلیل اقدامات خرابکارانه عناصر وابسته به حزب کارگران کردستان، در آستانه ورود به مرحلەای از هرج و مرج است

سرویس عراق و اقلیم کردستان-فوزی اکرم ترزی، نماینده ترکمانی پیشین مجلس عراق درخصوص ورود عراق به مرحله ای از هرج و مرج جدید به دلیل اقدامات خرابکارانه عناصر وابسته به حزب کارگران کردستان هشدار داد .

به گزارش کردپرس، فوزی اکرم ترزی، نماینده ترکمانی پیشین مجلس عراق، در گفتگو با خبرگزاری «بغداد الیوم» گفت: نشست خبری مسئولان وزارت کشور عراق و اشاره آنها به وجود دلایلی مبنی بر دست داشتن 3 نفر از اعضای حزب کارگران کردستان در آتش سوزیهای اخیر در کرکوک و اربیل و قصد آنها برای آتش زدن مناطقی دیگر، از تلاشهای حزب برای ایجادهرج و مرج و اقدامات خرابکارانه در عراق حکایت دارد.

فوزی اکرم ترزی، افزود: بعید نیست آتش سوزی هایی که در بغداد و سایر استان ها، به ویژه درمجتمع های تجاری رخ داد، کار  هسته های خاموشی که از حمایت مالی و لجستیکی حزب کارگران کردستان برخوردارندو سالانه میلیون ها دلار از طریق عملیات قاچاق کسب می کند، بوده باشد.

وی با بیان اینکه  آنچه وزارت کشورعراق افشاء کرده است، به امنیت ملی کشور آسیب می رساند و نشان دهنده نوع دیگری از جنگ علیه همه عراقی ها است،تصریح کرد: توپ بازی اکنون درزمین دولت فدرال است، لذا باید تصمیماتی جدی برای مقابله  با اینگونه اقدامات اتخاذ کند.

کد خبر 2772360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha