یکی از افسران عالی رتبۀ پیشمرگه: هر حزبی که بر علیه نیروهای پ. ک.ک بجنگد خیانتکار بزرگی است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ «نهرو اسود» سرتیپ نیروی پیشرگه در گفتگو با شارپرس گفت: یکی از احزاب سیاسی در جلو صف ارتش ترکیه قرار گرفته است و قصد دارد که انتخابات برگزار نشود و باید ملت و دولت در برابر ترکیه مقاومت کنند. کسی که بر علیه نیروهای پ. ک.ک بجنگد خیانتکار است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، سرتیپ نهرو اسود اعلام کرد ما در مقام نیروی پیشمرگه حملات ارتش ترکیه را محکوم می‌کنیم، این دولت هرگونە کە ارادە کند آزادانە وارد خاک کردستان می‌شود، دولت اقلیم کردستان باید در این باره موضعگیری کند و این اقدام را نپذیرد، اما متاسفانه ممکن است برخی از احزاب در این میان راه را برای آنها هموار کنند و با مخبری آنها ترکیه دست به چنین اقداماتی می‌زند.

وی افزود: «کردستان در هر بخشی که باشد همچنان کردستان است، ارتش ترکیه آزادانە و هرگونە کە خود ارادە کند می‌آید و در آن جولان می‌دهد، این دولت دشمن اصلی کردستان است، باید همه هموطنان نسبت به این اقدامات اشغالگرانه ارتش ترکیه موضع گیری کنند».

نهرو اسود اشاره کرد کسی که در جلو صف دشمنان ملت کُرد قرار گیرد خیانتکار است، زیرا ترکیه قصد دارد افراد غیر نظامی را به شهادت برساند و خاک را اشغال می‌کند و روستاها را به آتش می‌کشد، خیانت بیش از این چه معنایی دارد؟

به گفته این سرتیپ نیروی پیشمرگه ترکیه با اعزام این نیروهای گسترده قصد دارد مانع برگزاری انتخابات در اقلیم کردستان شود و یکی از احزاب سیاسی نیز از  این اقدام آنها استقبال می‌کند زیرا این اقدام را بهانه‌ای برای به تعویق افتادن انتخابات تبدیل می‌کنند و افزود: «به نظر من انتخابات برگزار نخواهد شد».

وی تصریح کرد احزابی که با دولت ترکیه همکاری می‌کنند هدف آنها تنها بقای خودشان است و نسبت به مشکلات و بدبختیهای کُرد بی تفاوت هستند، زیرا این احزاب برای بقای خود دست به انجام هر کاری می‌دهند معتقدم که نیروهای پیشمرگه وابسته به اتحاد میهنی به جنگ با پ. ک.ک نخواهند رفت هر حزبی که بر علیه نیروهای پ. ک.ک جنگ کند خیانتکار بزرگی است.

کد خبر 2772590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha