بیانیه جبهه اصلاحات کرمانشاه پیرامون برخی وقایع پس از انتخابات

سرویس کرمانشاه _ جبهه اصلاحات کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای پیرامون برخی وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در استان موضع گیری کرد.

به گزارش کردپرس؛ متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

اول-  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را باید یکی از معنادارترین و شگفت انگیزترین انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی به شمار آورد. انتخاباتی که می توان ادعا نمود همه مردم در آن فعالانه مشارکت داشته و بی تفاوت از کنار آن نگذشتند.
 در دور اول حداقل ۶۰ درصد از مردم با عدم مشارکت خویش پیام خود را مبنی بر اعتراض نسبت به وضعیت موجود و شیوه انتخابات و مناسبات شکل گیری قدرت، بیان نمودند.
 در دور دوم با توجه به دیدگاه ها، باورها و وعده های دکتر مسعود پزشکیان و نیز ویژگی هایی چون صداقت، پاکدستی و شرافت که با آن شناخته می شدند و نیز خطری که در نتیجه به قدرت رسیدن رقیب ایشان احساس می گردید، شاهد افزایش حضور مردم بودیم و در نتیجه، دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رییس جمهور کشور انتخاب گردید. 
 اکنون، انتخاب صورت گرفته است و رییس‌ جمهور منتخب، وعده هایی داده است؛ او گردنش را در گرو وعده ها گذاشته و بارقه هایی از امید را شکل داده است.
 همه ما می دانیم ای بسا این آخرین فرصتی باشد که برای برون رفت از وضعیت مبتلابه کشور و کاستن از شکافی که بین ملت و حاکمیت بوجود آمده، در اختیار دلسوزان، کنشگران و مردم، برای ایفای نقش تاریخی‌شان قرار گرفته باشد. اتحاد و انسجام، امید بخشی و یاری رساندن به دولت و تنها نگذاشتن مردی که قرار است مردم را تنها نگذارد؛ بانوان این سرزمین را ارج نهد؛ همه اقوام، مذاهب، عقاید و جنسیت ها را فقط ایرانی ببیند، تنها راه موفقیت است. و البته در این میان به علت  آشنایی، قرابت فکری و اعتماد رئیس جمهور منتخب به برخی چهره های برجسته کرمانشاهی، فرصت بی بدیلی در مسیر کاهش بی توجهی های پیشین به این استان مظلوم، در اختیار قرار گرفته است که باید با همراهی و همگامی، بیشترین بهره را از آن بدست آورد. 

اما بعد– کرمانشاه در رای دادن به دکتر پزشکیان، جزء اولین ها بود؛ نزدیک به ۷۵ درصد از مردم این دیار به ایشان رای دادند که تلاش و کوشش شبانه روزی، دغدغه مندی و دلسوزی فعالان ستادی، احزاب و نیروهای صاحب نفوذ و صاحب نظر، در آن نقش اساسی را ایفا نموده است. بعد از انتخابات، برخی کج سلیقگی ها و اشتباهات، موجبات رنجش برخی از تلاشگران و ثابت قدمانی را فراهم آورد که همواره تلاشگر این عرصه ها بوده و هستند، که بی تردید حق با آنان است و باید ضمن پذیرش اشتباه، مورد دلجویی قرار گیرند؛ اما در این میان، برخی نیز فرصت طلبانه، در پی پیشبرد برنامه ها و طراحی های خود هستند و تحریک و تشدید اختلافات و بر هم زدن فضای انسجام و یکدلی که بین نیروهای اصلاح طلب و تحول خواه، شکل گرفته است را در دستور کار قرار داده اند.
جبهه اصلاحات استان کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر وافر از تمامی مردم شریف، چه آنان که با رای ندادن پیام خود را منتقل کردند و چه آنان که آرای خود را به امید تغییر و تحول به صندوق واریز نمودند، به ویژه بزرگوارانی که در این مدت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و هر آنچه داشتند برای این پیروزی امیدبخش در طبق اخلاص گذاشتند، به نوبه خود از محضر بزرگانی که ناخواسته و در نتیجه اهمال و سوءتفاهم، در حفظ جایگاه آنان کوتاهی صورت گرفته، پوزش می طلبد و ضمن حمایت از ستادهای دکتر پزشکیان به ویژه چهره های شریف و صادقی چون آقایان دکتر سعیدی و دکتر معصومی که در صداقت و شرافت آنان نمی توان اندکی تردید نمود. از همه کسانی که صادقانه دل در گرو آبادانی این ملک و ملت، به ویژه استان مظلوم کرمانشاه دارند، می خواهد، همچون گذشته صبوری و فداکاری پیشه کرده، هرگونه اختلاف و چند دستگی را در نطفه خفه نموده و با انسجام و یکدلی، به فرصت طلبان، منفعت طلبان و ستمگران، اجازه نا امید کردن مردم از آخرین امید و گشایش را ندهند.

به امید فردایی روشن. 
 
*جبهه اصلاحات استان کرمانشاه*

کد خبر 2773015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha