بیانیه جبهه اصلاحات کرمانشاه پیرامون سهم خواهی فرصت طلبان و بداخلاقی ها در فضای مجازی

سرویس کرمانشاه _ جبهه اصلاحات کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای پیرامون سهم خواهی های فرصت طلبان و تخریب ها و بداخلاقی ها در فضای مجازی موضع گیری کرد.

به گزارش کردپرس متن این بیانیه به شرح زیر است:

تنفیذ و تحلیف آقای دکتر پزشکیان، نویدبخش استقرار دولتِ عدالت، پاکدستی، کارآمدی و وفاق است. جبهه اصلاحات استان کرمانشاه ضمن تبریک استقرار نهمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران، لازم می‌داند نکاتی را به استحضار هم‌استانی ها و خصوصا خیل باورمندان به اصلاحات، برساند:

دکتر مسعود پزشکیان به عنوان کاندیدای اختصاصی جبهه اصلاحات در انتخابات اخیر حضور پیدا کرده و قاطبه یاران و همراهان ستادی ایشان، از معتقدان به اصلاحات بوده‌اند؛ لیکن اکنون، جریان اصلاحات رسالت خود را عدم دخالت در کار دولت می‌داند و هدف خود را تنها در کمک به رییس‌جمهور منتخب و تحقق وعده‌ها و انتظارات عمومی می‌شناسد.

در روزهای اخیر، برخی اخبار از لیست‌های انتصاباتی، گمانه‌زنی‌ها و تشکیل گعده‌ها منتشر می‌شود که به‌نظر می‌آید بیش و پیش از همراهان و حامیان واقعی دولت، آمال معمول فرصت‌طلبان و مجاهدان شنبه در ورای آنها پنهان است؛ لذا اعلام می‌نماید این تحرکات حاشیه‌آفرین، ارتباطی با تشکیلات اصلاح‌طلبی و یاران رییس‌جمهور ندارد و اساسا هرگونه سهم‌خواهی، بدون لحاظ منافع استان، شایسته‌گزینی و تطبیق با آیین‌نامه‌ی ۱۸ بندی دکتر پزشکیان، مردود است.

در ایام اخیر، برخی بداخلاقی‌ها و تخریب‌ها نیز در فضای مجازی و عمومی دیده می‌شود که نفع استان، کشور و دولت، در آنها نیست و قطعا، دامن اصلاح‌طلبی از این قبیل رفتارها، مبری است. تداوم این وضعیت از سوی هرکسی را به صلاح نمی‌داند و از مدیران صفحات مجازی انتظار دارد که با مسوولیت‌پذیری بیشتری، حرمت‌های فردی و منافع عمومی را پاس دارند.

همه‌ی دلسوزان و هم‌استانی‌های فرهیخته را به انسجام و همدلی، دعوت می‌نماید و رجاء واثق دارد که تمام اصلاح‌طلبان، متناسب و همراه با موضع رسمی ریاست جبهه اصلاحات کشور، رویکرد خود در مواجهه با دولت جدید را صرفا در حمایت، نظارت و پرسش‌گری می‌دانند.

در پایان، اعضای حقوقی و حقیقی جبهه اصلاحات، ضمن یادآوری وعده‌ها، مطالبات اکثریت رای‌دهندگان و صدای ۵۰ درصد خاموش به دولت محترم، اعلام می‌نمایند که در کنار مردم، مطالبه‌گر خواهند بود و ناظر تحقق خواسته‌های به‌حق عمومی خواهند ماند.

*جبهه اصلاحات استان کرمانشاه*

کد خبر 2773399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha