برگزاری آیین تجلیل از قهرمان المپیک پاریس در پتروشیمی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ آیین تجلیل از آرین سلیمی قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با حضور دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و سایر مدیران این مجموعه بزرگ صنعتی و خانواده آرین سلیمی برگزار شد.

به گزارش کردپرس، دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی در این آیین تجلیل، عنوان کرد: بسیار خوشحالم از اینکه آرین سلیمی فرزند رشید و غیور ایران که برای کشور و کرمانشاه افتخار آفرید، امروز در مجموعه پتروشیمی کرمانشاه حضور پیدا کرده است.

وی افزود: در زمان برگزاری مسابقات المپیک پاریس، همه شاهد تکنیک فوق العاده، توانمندی‌ بالا و جسارت و شجاعت آرین سلیمی بودیم و ایشان با وجود سن کم، در یک عرصه بسیار بزرگ مانند المپیک، خوش درخشید.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه ادامه داد: مسابقه فینال آرین سلیمی با حریف انگلیسی واقعاً بسیار سنگین و همراه با استرس و دلهره بود و همه ما برای پیروزی این ورزشکار دست به دعا بودیم و خوشبختانه ایشان در این مسابقه بسیار شجاع، مقتدر و همراه با آرامش ظاهر شد و با قهرمانی خود، دل مردم را شاد کرد.

وی ادامه داد: آرین سلیمی به همه ثابت کرد اگر کسی برای دستیابی به یک هدف مهم، تمام توان خود را به کار بگیرد، حتماً در این مسیر موفق می شود.

لطفی لاریجانی تصریح کرد: آرین سلیمی امروز به الگویی برای جوانان و نوجوانان کشور در همه عرصه ها تبدیل شده است و با قهرمان شدن ایشان یک پویایی و جوش و خروش در بین این قشر برای دنبال کردن رشته های مختلف به ویژه تکواندو ایجاد شده است.

وی در ادامه یادآور شد: البته آقای سلیمی در آغاز یک مسیر طولانی برای کسب عناوین بیشتر در مسابقات المپیک و جهانی است و مردم دوست دارند این ورزشکار محجوب و دوست داشتی باز هم با کسب مدال طلا، دل های آن ها را شاد کند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه تاکید کرد: ایستادن بر سکوی قهرمانی، آرزوی هر ورزشکاری است ولی مهم‌تر از کسب عنوان قهرمانی، برخورداری از مرام و منش پهلوانی و حسن اخلاق است و آرین سلیمی عزیز هم آراسته به این صفات برجسته است.

وی در ادامه به فعالیت های پتروشیمی کرمانشاه در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی کرمانشاه با کسب مجوزهای رسمی، ۴ سال پیش افتتاح شد و طی این مدت تیم های تیر و کمان، فوتسال و شنای این مجموعه توانسته است در مسابقات کشوری برای کرمانشاه افتخار آفرینی کنند.

تشکیل یک تیم تکواندو با مدیریت آرین سلیمی

لطفی لاریجانی تاکید کرد: مجموعه پتروشیمی در صورت موافقت آقای سلیمی بسیار علاقه مند است در حوزه ورزش تکواندو یک تیم قوی، با هدف حضور در لیگ کشور راه‌اندازی کند و با همفکری و هم‌اندیشی با ایشان، فضای مناسبی را فراهم نماید تا این قهرمان ملی بتواند هنر، تخصص و توانمندی های خویش را در اختیار جوانان کرمانشاهی بگذارد و در توسعه ورزش استان و کشور نقش آفرینی کند.

 وی خاطرنشان کرد: بی گمان آرین سلیمی می تواند جوان‌های دیگری از همین شهر و دیار را به سکوهای قهرمانی جهان و المپیک برساند.

جای خالی تیم کرمانشاه در لیگ تکواندو احساس می شود

در ادامه این برنامه آرین سلیمی قهرمان المپیک 2024 پاریس عنوان کرد: بسیار خوشحالم که امروز در جمع مدیران و کارکنان مجموعه پتروشیمی کرمانشاه هستم زیرا این عزیزان برای توسعه ایران و کرمانشاه تلاش های بسیاری انجام داده اند.

وی از پیشنهاد تشکیل یک تیم تکواندو توسط پتروشیمی کرمانشاه استقبال کرد و گفت: واقعا سال هاست جای خالی یک تیم تکواندو از استان کرمانشاه در لیگ برتر خالی است و بسیار خوشحالم که پتروشیمی کرمانشاه در این عرصه پیشگام شده است.

سلیمی یادآور شد: کرمانشاه تکواندوکاران بسیار خوبی دارد که در تیم های دیگر استان ها حضور دارند و در صورت تشکیل یک تیم خوب بسیار دوست دارند که برای کرمانشاه افتخار آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: با حضور این استعدادها، کسب عنوان‌های قهرمانی در لیگ بزرگسالان کشور دور از دسترس نیست.

کد خبر 2774328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha