ستاره کرمانشاه در المپیک درخشید، ولی شهر خاموش‌ بود / عبدالله مرادی

سرویس کرمانشاه _ عبداله مرادی روزنامه نگار و مدیر گروه رسانه ای میلکان در مطلبی به نقد عملکرد مدیران ورزش و جوانان کرمانشاه در زمان برگزاری مسابقات آرین سلیمی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرداخته است که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ شهر همچون همیشه تاریک و خاموش بود. انگار نه انگار جوانی 20ساله‌ از این دیار تا ساعاتی دیگر روی «شیاب جانگ» فینال وزن 80 کیلوی المپیک پاریس می رود و بر سکوی نخست المپیک می‌ایستد. 

کرمانشاهیان که همیشه به پهلوانان و قهرمانان سال‌های دور خود می‌بالند  اطلاع نداشتند که شیر پسری از این دیار می خواهد دنیا را بلرزاند و طلای یکی از پر مدعی‌ترین وزنهای تکواندوی المپیک را برایشان به ارمغان بیاورد.

می خواهم بدانم در شهرهای مازندران و خوزستان هم همین طور بود و برای ورزشکارانی که راهی المپیک شدند هیچ بنری نزدند؟ در نقاط مختلف شهر عکس آنها را نصب نکرده اند که کودکان، نوجوانان و جوانانشان آنها را که می بینند انگیزه بگیرن شاد شوند و به خود غره شوند که یک همشهریشان در آوردگاه المپیک است. 

مدیران ورزش و جوانان کرمانشاه به همان سبک مجاهدان شنبه در مسائل سیاسی تا فهمیدند که آرین به فینال رفته و مدال آوری‌اش حتمی شده است «مجاهدین فینال» شدند و با دوربین عکاسی و فیلمبرداری آمدند و در جلوی منزل پدری آرین حاضر شدند. 

جلوی منزلی که محوطه پارکینگ‌اش میزبان مردمی بود که آمده بودند تا در کنار هم باشگاهی‎ها، فامیل و مربیان آرین مسابقات او را به نظاره بنشینند. مردمی که با عشق آمده بودند نه گرمای شدید محیط پارکینگ، نه کمبود هوای تازه و نه تنگی جا ذره‌ای از شور و هیجانشان نمی‌کاست.

اگر استاندار، شهردار، مدیرکل ورزش‌ و جوانان و ... ذره‌ای شناخت از آرین داشتند با نصب تلویزیون شهری در یک محیط باز میزبان مردم می‌شدند. تا این مردم بدانند جوانان این شهر فقط آنهایی نیستند که تا کمر در سطل‌های زباله خم شده اند تا بدانند جوانان این شهر فقط آنهایی نیستند که با مصرف مواد مخدر در گوشه و کنار میادین اصلی این شهر افتاده‌اند. باید شما به این مردم نشان می‌دادید که آرین یک قهرمان المپیک و یک کرمانشاهی است. 

آرین جان؛ شهر خاموش است، تو پر فروغ باش.


 

کد خبر 2773936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha