ترور تاجر فلسطینی در استانبول؛ مظونان به سوی اسرائیل متواری شدند + فیلم

سرویس ترکیه - در پی حمله مسلحانه‌ای که به کشته شدن یک تاجر فلسطینی و زخمی شدن دو نفر دیگر در منطقه کائیت‌حانه استانبول انجامید، پلیس استانبول تصاویر جدیدی از مظنونان فراری منتشر کرد.

به گزارش کردپرس، در تاریخ ۱۸ آگوست، حوالی ساعت ۲۲:۲۰، در منطقه کائیت‌خانه استانبول، یک حمله مسلحانه علیه انس عبدالقادر، تاجر فلسطینی، صورت گرفت. در این حمله، انس عبدالقادر جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر به نام‌های ارای ک. و فادی م. مجروح شدند. ارای ک. که محافظ شخصی عبد القادر بود، از ناحیه پا آسیب دید و فادی م. به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است.

در محل وقوع حادثه، پلیس یک تپانچه مجهز به صداخفه‌کن و تعداد زیادی پوکه گلوله کشف کرد که به نظر می‌رسد در این حمله مورد استفاده قرار گرفته باشد.

ترور تاجر فلسطینی در استانبول؛ مظونان به سوی اسرائیل متواری شدند + فیلم

پس از این حادثه، پلیس استانبول بلافاصله تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد. در این راستا، امروز 21 آگوست تصاویر جدیدی از مظنونان منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهد که مظنونان پس از حمله، با چمدان هایی در دست از خانه‌ای که در آن بودند خارج شده و به سمت یک پارکینگ حرکت کرده‌اند. در ادامه، تصاویر نشان می‌دهد که آنها با یک خودرو از محل فرار کرده و در نهایت زیر یک پل خودرو خود را تعویض می‌کنند.

سه مظنون که پس از حمله مسلحانه متواری شده بودند سرانجام امروز در رومانی دستگیر شدند. پلیس استانبول اعلام کرد که این مظنونان پس از انجام تحقیقات گسترده و با همکاری اینترپل، در رومانی شناسایی و بازداشت شدند. همچنین، مشخص شد که این مظنونان ابتدا به بلغارستان و سپس به رومانی گریخته بودند و قصد داشتند به اسرائیل فرار کنند. علاوه بر این، چهار نفر دیگر نیز به اتهام کمک به این افراد در فرار از کشور دستگیر شده‌اند.

پلیس استانبول در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مظنونان به‌زودی به ترکیه منتقل خواهند شد و تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

تحقیقات پلیس نشان می دهد که مظنونان پس از حمله، با تعویض سه خودرو در مدت ۲.۵ ساعت موفق به خروج از کشور شده بودند، اما با پیگیری‌های پلیس و همکاری اینترپل دستگیر شدند.

هنوز اطلاعاتی درباره علل این حمله مسلحانه وجود ندارد.

کد خبر 2774357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha