گزارشها درباره تحرکات نظامی حزب دمکرات علیه مقرهای اتحادیه میهنی کردستان در اربیل، صحت ندارد

ریبین سلام، عضو حزب دمکرات کردستان، گزارشهای مبنی برتحرکات نظامی حزب دمکرات علیه مقرهای اتحادیه میهنی کردستان در اربیل را تکذیب کرد.

به گزارش کردپرس، ریبین سلام، عضو حزب دمکرات کردستان،در گفتگو با خبرگزاری «بغداد الیوم» با بیان اینکه گزارشها درباره تحرکات نظامی حزب دمکرات علیه مقرهای اتحادیه میهنی کردستان در اربیل، صحت ندارد، گفت: کنسولگری های کشورهای خارجی در اربیل،اوضاع در اقلیم کردستان را رصد می کنند و اینگونه گزارش ها و اطلاعات غیرموثق را تایید نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه انتشار چنین گزارشهایی از وارونه جلوه دادن واقعیت های سیاسی در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان کردستان حکایت دارد،افزود:  اتحادیه میهنی کردستان تلاش می کندبه هر نحوی مشکلاتی را برای حزب دمکرات کردستان ایحاد کند، اما هرگزموفق نخواهد شد.

در همین حال،محمود خوشناو، عضو اتحادیه میهنی کردستان، در گفتگو با خبرگزاری «بغدادالیوم» با اشاره به اینکه در نشست اخیر دفترسیاسی اتحادیه  میهنی کردستان،با سیاست های تحریک آمیز حزب دمکرات کردستان به شدت مخالفت شده است، گفت: گردآوردن افراد غیرعراقی در برابر مقر اتحادیه میهنی کردستان در اربیل توسط حزب دمکرات کردستان، رفتار و اقدامی کاملا غیرقابل قبول است.

گفتنی است که گزارشها حاکی است که دو حزب دمکرات واتحادیه میهنی (چهارشنبه 14 شهرویور1403)  با رد و بدل کردن اتهامات شدید بین خود همزمان با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات پارلمان کردستان، به تحرکات نظامی و قدرتنمایی در برابر یکدیگر پرداختند.

کد خبر 2774858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha