ملابختیار خطاب به پسران مام جلال: اتحادیه میهنی متعلق به ماست، شما نوجوانانی ناپختە بودید که در اروپا به سر می‌بردید

ملابختیار نسبت به یورش نیروهای کوماندوی اتحادیه میهنی کردستان به دفاتر وابسته به خود واکنش نشان داد و گفت: "عملکرد پسران طالبانی باعث لرزیدن مام جلال در گور خواهد شد".

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری باسنیوز، ملابختیار نسبت به یورش نیروهای کوماندوی اتحادیه میهنی کردستان به دفاتر و وابسته به خود واکنش نشان داد و گفت: "عملکرد پسران طالبانی باعث لرزیدن مام جلال در گور خواهد شد" و افزود سراسر خاک «دباشان» و اطرافش و همچنین «بکره جو» و مکانهای مصلحتی و تمام مکانهای بازرگانی را اشغال کرده‌اند، کسی نمی‌داند چه بر سر این همه درآمد می‌آید؟ درآمدهای صدها میلیون دلاری سلیمانیه به کجا واریز می‌شود؟

وی افزود: اتحادیه میهنی کردستان مرتکب هر جنایتی که بشود ما با موضعی شرافتمدانه و مسالمت آمیز پاسخ خواهیم داد و آلترنایتو خود را ارائه می‌دهیم، ما اتحادیه میهنی واقعی هستیم زیرا فاسد نیستیم، نه شرکتی داریم و نه خاکی را اشغال کرده‌ایم.

ملابختیار تصریح کرد: برای همین ما یعنی اتحادیه میهنی کردستان در صدد تغییر مسیر هستیم، پلاتفرم خود را داریم، شکوه و عظمت و تاریخ اتحادیه میهنی متعلق به شما نیست بلکه متعلق به ماست، هر گاه اتحادیه میهنی کردستان دچار فاجعه و بحرانی می‌شد ما آن را پابرجا نگه داشته‌ایم شما اصلا در این ممکلت حضور نداشتید نوجوانانی ناپختە بودید در اروپا، اگر پسران مام جلال نبودید این همه پست را از کجا به دست می‌آوردید؟

ملابختیار در ادامه خاطر نشان کرد دو سال قبل از چهارمین کنگره، متوجه شدم که اتحادیه میهنی کردستان به سوی خاندانی شدن و استبداد، و پایمال کردن همه آزادیها و روزندەهای انتقادی قدم برمی‌دارد. من به این درک رسیدم  که اتحادیه میهنی به تدریج به نفسهای پاک آزادی و حزب گرایی مطلوب و مدرن خاتمه می‌دهد.

وی تاکید کرد: با کسرت رسول در خصوص قرار گرفتن اتحادیه میهنی بر لبۀ خطرناک صحبت کردم و گفتم این حزب با نیروی مسلح محافظت نخواهد شد، این حزب به سمت فروپاشی و از بین رفتن همه تمایزهای ایدئولوژیک و سیاسی و اجتماعی و طبقاتی خود با همه احزاب سیاسی قدم برمی‌دارد.

ملابختیار تصریح کرد یکی از کسانی هستم که مام جلال به من بدهکاراست، شخص مام جلال در طول تاریخ به من بدهکار است، پسرهای مام جلال در این تاریخ عددی نبوده‌اند تا بگویم به من بدهکار هستند، اما آنها که با توطئه و نقشه بر سرکار آمده‌اند و لقمه آماده را بر دهن گرفته‌اند، با کودتای کنگره ۵ اتحادیه میهنی را به تصرف خود درآوردند نمی‌توانند بدون توجه به ارزشها و ویژگیهای سیاسی و یک رابطه اجتماعی  و یک تاریخ و به این کار خود  ادامه دهند.

ملابختیار در ادامه اشاره کرد اگر چنین جنایتی رخ دهد بدون تردید من سکوت نخواهم کرد من نیز تنها نیستم، ما صدها نفر هستیم، این صدها نفر نیز گسترش خواهند یافت، بی گمان تلاش خواهیم کرد که جبهه عظیمی را تشکیل دهیم، تا شرایط خطرناکتر از این نشود و یورش به دفاتر و خانه من پایان نقض آزادی باشد.

وی تاکید کرد: مطمئنا چنین تصمیماتی تهدیدات بین‌المللی به دنبال خواهد داشت و ما را به سوی یک سناریوی خطرناک سوق خواهد داد، امیدوارم همه مردم بفهمند که تا این لحظه که من صحبت می‌کنم، اتحادیه میهنی واقعی ما هستیم، و همه این دروغ‌ها و تهمت‌ها را محکوم می‌کنم که گویا ما تحت تاثیر این طرف و آن طرف هستیم، چطور ممکن است تا به این حد دروغگو باشید؟ چطور ممکن است شما که ضعیف هستید بخواهید با دروغ و تهمت و افترا زدن خود را تقویت کنید؟ این راه ضد دمکراسی مبارکتان باشد،  راه پر افتخار پیشمرگه گرایی و سربلندی نیز بر ما مبارک باد. آینده گواهی خواهد داد که کدام یک از ما واقعیت را بیان کرده‌ایم.

کد خبر 2774908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha