نظامی بازنشسته ارتش ترکیه خود و همسرش را با شلیک گلوله کشت

سرویس ترکیه - یک افسر بازنشسته ارتش ترکیه صبح امروز پس از کشتن همسرش با شلیک گلوله، به زندگی خود پایان داد.

به گزارش کردپرس، اردوغان جانبازاوغلو، نظامی بازنشسته ارتش ترکیه صبح امروز در حادثه‌ای هولناک همسر مبتلا به سرطان خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و سپس خودکشی کرد. همسایگان پس از شنیدن صدای تیراندازی به اورژانس اطلاع دادند، اما تلاش‌ها برای نجات این زوج ناکام ماند.

بنا بر گزارش‌ قوجائلی گازته، اردوغان جانبازاوغلو، بازنشسته 71 ساله ارتش ترکیه، صبح امروز در محله دِگیرمِن دره، شهرستان گولجوک استان قوجائلی، دورسینه جانبازاوغلو همسر 67 ساله‌اش را که مبتلا به سرطان بود، با شلیک گلوله به قتل رساند و سپس با همان اسلحه خودکشی کرد.

پس از شنیدن صدای شلیک گلوله از طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه، همسایگان به مرکز اورژانس 112 اطلاع دادند. نیروهای امدادی و پلیس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اما تلاش‌ها برای نجات جان این زوج بی‌نتیجه ماند و هر دو در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

یکی از همسایگان نزدیک این زوج گفت: «صبح زود صدای دورسینه خانم را شنیدم که سه بار فریاد زد این کار را نکن، نکن'. ما فکر کردیم صدای شکستن در است، اما متوجه شدیم صدای تیراندازی بوده. هر دو نفر انسان‌های بسیار خوبی بودند و هیچ‌کس اصلا فکرش را نمی کرد چنین اتفاقی برای آنها بیافتد.»

دورسینه جانبازاوغلو از چهار ماه پیش تحت درمان سرطان بوده و به تازگی از بیمارستان مرخص شده بود. این زوج دارای سه فرزند بودند.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره علل این حادثه منتشر نشده است.

کد خبر 2774945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha