سردار سلامی:شهیدان  آذربایجان غربی و مهاباد گواه پایمردی در دفاع از کیان ایران اسلامی است/ دشمن به زودی طعم انتقام را می چشد 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام گفت: دشمن مزورانه می خواهد ما را نسبت به ارزش‌های خودمان بی اعتماد کرده و ما را از تاریخ‌مان جدا کند در حالی که شکوه ، عزت و امنیت ما مدیون شهیدان است.

به گزارش کرد پرس، سردار حسین سلامی روز چهارشنبه در همایش یادواره شهدای لشکر ۵۵ ویژه شهدا با محوریت سردار شهید کاوه با اشاره به اینکه قدرت های شیطانی دوست دارند نقاط خوب و پرثمر دنیا را مامن خود کنند و به همین علت در پی عقب افتادگی مسلمانان هستند، افزود: دشمنان رونق اقتصادی خود را در فقر و عقب ماندگی ما می بینند و نمی خواهند که ما در هیچ عرصه ای پیشرفت کنیم که برای رسیدن به هدف خود، موانع بسیاری در مقابل ما قرار می دهند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی جغرافیایی از ذلت را برای کشورهای غیرهمسو با آنان تعریف کرده است که ما قدرتمندانه در مقابل این اقدام آنان ایستاده ایم.

وی با تاکید بر اینکه نباید اشتباه کرده و به دشمن اعتماد کنیم، اظهار کرد: دشمن مزورانه می خواهد ما را نسبت به ارزش های خودمان بی اعتماد کند و ما را از تاریخ مان جدا کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی بیشترین مقابله را با ایران اسلامی داشته چراکه جمهوری اسلامی خواهان کرامت، رشد انسانها و صلح برای همه انسانهای عالم است.

سردار سلامی تاکید کرد: ما قدرتمند هستیم و به واسطه یک رهبر بزرگ و برخورداری از آموزه های اسلامی و ائمه معصومین (ع) ایستاده ایم و عقب نمی کشیم.

وی با بیان اینکه شکوه این ملت متعلق به همه شهیدان است، گفت: دشمن می خواهد ما را از ارزش های مان جدا کند در حالی که ارزش های ما و شهدای گلگون کفن، مایه عزت و امنیت ما هستند و عاملی شده اند تا ایرانی ها به ملتی سربلند در جهان تبدیل شوند.

وی با اشاره به آبادانی و سر سبزی در مناطق مختلف کشور و پیشرفت های صورت گرفته، افزود: امروز وقتی از منطقه جاسوسان می آمدم، احساس می کردم بر فراز بهشت آمده ام؛ اینجا سرزمین ارتفاعات بلند است و مردمانش هم استوار ایستاده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تا وقتی ارزش شهادت شهدایی چون شهید کاوه و بینش وفهم او در قلب جوانان متکثر شود، ایران اسلامی شکست ناپذیر خواهد بود.

سردار سلامی با اشاره به اینکه هیچ ملتی بدون هویت رشد نمی کند و شهدا هویت ما هستند، اظهار کرد: وجود ۱۲ هزار شهید در آذربایجان غربی و ۷۸۰ شهید در شهرستان مهاباد نشان دهنده پایمردی مردم این منطقه در دفاع از کیان اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر شهدای ما نبودند و در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا نمی کردند، شاید الان نمی توانستم اینجا براحتی با شما سخن بگویم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان به زودی طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید، گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی مشهود است.

دشمن به زودی طعم انتقام را می چشد 

سردار سلامی همچنین در آیین بزرگداشت شهدای فتح قله جاسوسان در جنوب آذربایجان غربی افزود: ما به واسطه ایمان جوانان به سلاح، قدرت و به کوهها عظمت می دهیم و تا این مجاهدت ها و ایمان جوانان وجود دارند، ما نه تسلیم می شویم، نه سازش می کنیم، نه امتیاز می دهیم، نه عقب می نشینیم و نه سست می شویم؛ فقط پیش می رویم.

وی اضافه کرد: این مجاهدت ها به فضل الهی به ثمر نشسته است و ایران اسلامی با قدرت و امنیت، سربلند بوده و با مستکبران با زبان اقتدار سخن می گوید و می جنگد.

وی اظهار کرد: امکان ندارد که با آمریکا و شرکای او جنگید بدون اینکه فداکاری و وفاداری و قدرت از دست دادن دست ها در قلب های ما وجود داشته باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از همراهی مردم ایران و با تاکید بر اینکه جهاد رمز عزت مسلمانان است، ادامه داد: وقتی ایران اسلامی با قدرت به قلب استکبار می زند، مردمش جشن می گیرند و حمایت می کنند.

سردار سلامی گفت: مقاومت سرافرازانه ایران اسلامی به برکت وجود رهبری انقلابی است که با تکیه بر قرآن کریم، تدبیر می کند و مردم نیز فرمایشات او را به واقعیت تبدیل می کنند.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل استکبار جهانی افزود: این مقاومت ظاهر سخت و غم انگیزی دارد ولی رمز بقای فلسطینی که امروز به وسعت یک جهان بزرگ شده، مربوط به همین جهاد، مقاومت و ایستادگی است.

وی تاکید کرد: آنان هم به زودی طعم شیرین یک پیروزی دل انگیز را خواهند چشید و دشمنان آنان نیز طعم دردناک انتقام از شرارت هایشان را خواهد چشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حق همیشه پیروز است و ما تا انتها ایستاده ایم و به این امر افتخار می کنیم.

سردار سلامی با تاکید بر انتقام از دشمنان ایران اسلامی ادامه داد: ما همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می کنیم که در ۴۵ سال اخیر بارها آن را انجام داده ایم.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام، سرافکنده بلاد اسلامی را ترک می گویند همان گونه که در افغانستان، سوریه، عراق، یمن و ایران اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و آبادانی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه کشور را در بر گرفته است، گفت: وقتی مقتدرانه می توانیم از شکوه یک انقلاب، بزرگی و عظمت یک ملت، از تدبیر یک رهبر، از شجاعت و استقامت یک نیروی بی انتها سخن بگوییم به این دلیل است که حجت های واضحی همانند چراغ های روشن راه در آسمان افتخارات این سرزمین می درخشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در جایی ایستاده و سخن می گوییم که مشهد شهیدان عزیزی بوده و طبق آموزه های اسلامی، اینجا قطعه ای از بهشت است.

وی اضافه کرد: شهیدانی که امروز اینجا حی و حاضر و ناظر بر این محفل هستند، اولیای خاص الهی هستند، اینها لباس عزت بر اندام ملت پوشاندند.

سردار سلامی ادامه داد: عزت ما در گرو شهیدان است؛ این کوه های سربلند به واسطه سرها و دست هایی که برای رفعت دادن به آن، تقدیم مظهر الهی شده، استوار باقی مانده است.

وی تاکید کرد: همه چیز در این سرزمین محقق می شود زیرا همت های بلند در ملت ایران اسلامی وجود دارد.

کد خبر 2775150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha