سه بارزانی تبلیغات انتخاباتی را انجام می‌دهند/ مسرور بارزانی به سلیمانیه می‌رود

یک منبع آگاه در حزب دمکرات کردستان گفت: سه بارزانی تبلیغات انتخاباتی این حزب را در استانها انجام خواهند داد، به گفته این منبع، حزب دمکرات کردستان تصمیم دارد برای این منظور مسرور بارزانی را به سلیمانیه و حلبچه بفرستد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، به گفته یک منبع ارشد در حزب دمکرات کردستان، این حزب تصمیم دارد برای انتخابات ششمین دوره پارلمان کردستان، در هر چهار استانی که در آن اخذ رای انجام می‌شود، تبلیغات جدی انتخاباتی انجام دهد و برای این منظور مسعود بارزانی دستور داده است افراد تأثیرگذار و صاحب قدرت به استانها فرستاده شوند.

به گفته این منبع، شورای رهبری حزب دمکرات کردستان مقرر داشته است نظارت بر تبلیغات انتخاباتی در استان اربیل و اداره مستقل سوران و اطراف آن به نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان و معاون رئیس حزب دمکرات کردستان سپرده شود.

وی افزود: «نظارت بر تبلیغات انتخاباتی حزب دمکرات کردستان در استانهای سلیمانیه و حلبچه و اداره گرمیان و راپرین برعهده مسرور بارزانی، رئیس دولت و معاون رئیس این حزب گذاشته خواهد شد».

به گفته منبع آگاه در حزب دمکرات کردستان، این حزب برای منطقه بادینان نیز، منصور بارزانی، فرمانده نیروهای ویژه گولان را انتخاب کرده که نظارت بر تبلیغات انتخاباتی در استان دهوک و اداره مستقل زاخو را برعهده خواهد داشت.

این منبع عالی رتبه در حزب دمکرات کردستان تأکید کرد: «تاکنون و پس از نشست شورای رهبری، دستورالعمل برای تبلیغات انتخابات ششمین دوره پارلمان کردستان بدین صورت بوده اما اگر در نشست هفته آینده تصمیمات عوض شود، بحث دیگری است».

کد خبر 2775303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha