لاهور شیخ جنگی: حاکمیت تنها با کسب ۱۹ درصد آرای مردم بر ۸۰ درصد این ملت حکمرانی می‌کند

لاهور شیخ جنگی با حضور در شهر کفری با بیان این که ما برای فدا کردن جان خود در راه خاک و میهن خود آماده‌ایم افزود از هم میهنان خود می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند چون این بار آرا شما باعث ایجاد تغییر خواهد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه هاولاتی، لاهور شیخ جنگی رئیس جبهه خلق اعلام کرد از هم میهنانی و جوانانی که در خانه نشسته‌اند و در انتخابات شرکت می‌کند ولی از عملکرد دولت و شیوه حکمرانی شاکی هستند تنها یک خواسته دارم آن هم شرکت در انتخابات است. نباید از این دولت گله مند شد زیرا این دولت تنها با ۱۹ درصد آرای مردم بر سرکار آمده است و بر ۸۰ درصد ملت حکمرانی می‌کنند.

وی تاکید کرد من امروز آمده‌ام که به شما بگویم حق رای دادن، حق دمکراتیک شماست پس بروید و از این حق پیروی کنید. در انتخابات پیش رو با توجه به تغییراتی که در نظام انتخاباتی اعمال شده است می‌توان از طریق روند دمکراتیک و شرکت در انتخابات تغییراتی در آینده سیاسی اقلیم کردستان ایجاد کرد.

لاهور شیخ جنگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «دو حزب حاکم بر اقلیم کردستان به خاطر عدم تحویل درآمدهای مرزی به بغداد، حقوق بگیران را قربانی کرده‌اند و این قشر از جامعه سه ماه یکبار حقوق دریافت می‌کند، این امر به دلیل عدم تمایل حاکمیت نسبت به پرداخت درآمدها است».

وی تصریح کرد حاکمیت فعالی دچار غرور و تکبر و ناسپاسی شده است زیرا ادعا دارد که ۸۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد بنابراین با تقلب هم که شده آرای خود را به دست خواهد آورد. متاسفانه دو حزب حاکم بر اقلیم کردستان مردم را دچار ناامیدی و بیکاری کرده‌اند و باعث شده‌اند که جوانان ما سر به آبهای دریاهای اژه و ایتالیا بگذارند چون عقیده دارند آنجا از اقلیم کردستان بهتر است.

لاهور شیخ جنگی در پایان تاکید کرد ما مشتاقانه آماده‌ایم تا به خاطر خاک و میهن خود جان خود را فدا کنیم.

کد خبر 2775336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha