درگیری‌های شدید میان گروه‌های مسلح در عفرین و قطع اینترنت توسط دولت ترکیه + فیلم

سرویس ترکیه - پس از وقوع درگیری های شدید در مناطق اشغالی عفرین و اعزاز، دولت ترکیه شبکه اینترنت سرزمین های اشغالی را قطع کرد.

به گزارش کردپرس، صبح امروز درگیری‌های شدیدی میان گروه‌های مسلح «صغور الشمال» و شبه نظامیان تحت امر ترکیه در روستای کفر جنه در حومه عفرین رخ داد. در پی این درگیری‌ها، ترکیه اینترنت مناطق اشغال‌شده عفرین و اعزاز را قطع کرد. همچنین مسیر ارتباطی میان این دو شهر توسط نیروهای مسلح بسته شد و همزمان روستای الصفویه در عین عیسی تحت حملات توپخانه‌ای ترکیه و نیروهای وابسته به آن قرار گرفت.

به گفته منابع محلی، پس از درگیری‌های شدید صبح امروز میان گروه‌های مسلح «صغور الشمال» و شبه نظامیان تحت امر ترکیه در روستای کفر جنه واقع در حومه عفرین، ترکیه اینترنت مناطق اشغال‌شده عفرین و اعزاز را به طور کامل قطع کرد و در حال حاضر بسیاری از مناطق این دو شهر با مشکلات شدید اینترنتی مواجه هستند.

این درگیری‌ها در حالی شدت گرفته است که از شب گذشته، مناطق عفرین و اعزاز تحت هشدارهای امنیتی و نظامی قرار گرفته و مسیر ارتباطی بین این دو شهر نیز توسط نیروهای مسلح اشغالگر بسته شده است.

همزمان با این تحولات، روستای الصفویه در منطقه عین عیسی نیز تحت بمباران شدید توپخانه‌ای ترکیه و نیروهای وابسته به آن قرار گرفته است. بمباران این مناطق از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این اقدامات نظامی در شرایطی رخ می‌دهد که منطقه عفرین و اطراف آن تحت اشغال نیروهای ترکیه و گروه‌های مسلح وابسته به آن قرار دارد و وضعیت امنیتی در این منطقه به شدت ناپایدار است. قطع اینترنت و بستن مسیرهای ارتباطی از سوی نیروهای ترکیه می‌تواند به عنوان تلاشی برای کنترل اطلاعات و محدود کردن دسترسی مردم به اخبار و ارتباطات بیشتر تلقی شود.

درگیری‌های شدید میان گروه‌های مسلح در عفرین و قطع اینترنت توسط دولت ترکیه + فیلم

درگیری‌های شدید میان گروه‌های مسلح در عفرین و قطع اینترنت توسط دولت ترکیه + فیلم

کد خبر 2775490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha