سقوط هواپیمای آموزشی در بورسا؛ دو خلبان جان باختند + فیلم

سرویس ترکیه - در پی سقوط یک هواپیمای آموزشی در نزدیکی فرودگاه ینی‌شهیر بورسا، دو خلبان جان خود را از دست دادند.

به گزارش کردپرس، در پی سقوط یک هواپیمای آموزشی متعلق به یک مدرسه پرواز در نزدیکی فرودگاه ینی‌شهیر بورسا، دو خلبان جان خود را از دست دادند. مقامات قضایی و اداری تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند.

بنا بر گزارش بخش ترکی خبرگزاری آناتولی به نقل از استانداری بورسا، یک هواپیمای آموزشی دو نفره متعلق به یک مدرسه پرواز خصوصی سقوط کرده و متأسفانه هر دو خلبان آن جان خود را از دست داده‌اند. بر اساس این گزارش، در این حادثه دو خلبان با نام های اونال آستر 61 ساله و امیر گلال نالجی 42 ساله جان خود را از دست داده اند.

در بیانیه‌ای دیگر از سوی فرمانداری شهرستان ینی‌شهیر بورسا آمده است که این هواپیما به منظور تمرینات آموزشی ساعت 07:56 از فرودگاه ینی‌شهیر پرواز کرده و در حدود ساعت 08:15 هنگام فرود دچار حادثه شده و روی باند سقوط کرده است. بررسی‌های اولیه از دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که هواپیما پس از تماس با باند مجدداً با سرعت از زمین بلند شده و سپس با انجام یک مانور سریع به سمت راست، در باند دوم سقوط کرده است.

در این حادثه دو خلبان جان خود را از دست دادند و تحقیقات قضایی و اداری برای بررسی دقیق‌تر این حادثه در حال انجام است. به گفته مسئولین فرودگاه، فعالیت‌های فرودگاه به حالت عادی بازگشته و تیم‌های بررسی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در انتظار بررسی دقیق‌تر حادثه هستند. این سقوط توسط دوربین‌های امنیتی نیز ضبط شده است.

کد خبر 2775588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha