پیشوا هورامانی: کدام دولت را تغییر خواهید داد؟

پیشوا هورامانی، سخنگوی دولت اقلیم کردستان خطاب به قباد طالبانی که همزمان با حضورش در جلسه شورای وزیران کاور صفحه شخصی فیسبوک خود را به تصویری با شعار "به دولت تحمیلی پایان خواهیم داد" تغییر داد، بیان کرد: «قصد دارید دولت کنونی را کە در آن شریک هستید تغییر دهید یا دولت دیگری در کار است؟».

به گزارش کردپرس به نقل از کردستان ۲۴، قباد طالبانی، معاون نخست وزیر و مسئول دفتر دبیرخانه مام جلال، رئیس سابق اتحادیه میهنی؛ در چارچوب تبلیغات انتخاباتی، یک ساعت بعد از آغاز جلسه روز چهارشنبه ۲۰۲۴/۹/۲۵ دولت -کە خود نیز بە عنوان معاون رئیس دولت در آن شرکت داشت- کاور صفحه فیسبوک خود را به عکس یک دست که به نشانه پیروزی مشت شده است تغییر داد. بر روی این تصویر شعار "به دولت تحمیلی پایان خواهیم داد"، از جمله شعار های اتحادیه میهنی کردستان ذکر شده است.

پیشوا هورامانی سخنگوی دولت اقلیم کردستان که در این جلسه حضور داشته و روبه روی قباد طالبانی نشسته بوده است، با صفحه شخصی خود در کامنتی برای پست معاون نخست وزیر می‌نویسد: «می‌خواهید کدام دولت را عوض کنید؟ دولت کنونی که اکنون جلسه دارد یا دولت دیگری در کار است؟».

کابینه نهم دولت اقلیم کردستان به طور مشترک میان حزب دمکرات کردستان، اتحادیه میان کردستان و جنبش تغییر تشکیل شده است و بیش از ۵ سال است که اتحادیه میهنی کردستان در اتخاذ اکثر تصمیمات هیئت وزیران مشارکت داشته است.

سخنگوی دولت اقلیم کردستان در بخش دیگری از کامنت خود اضافه می‌کند: «جناب آقای قباد طالبانی ما هنوز در جلسه هیئت وزیران هستیم و جنابعالی به عنوان معاون نخست وزیر این دولت روبروی بنده نشسته‌اید».

پیشوا هورامانی معتقد است معاون نخست وزیر باید پس از اتمام جلسه شورای وزیران عکس کاور صفحه رسمی فیسبوک خود را تغییر می‌داد.

بنا به اعلام کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق روز چهارشنبه ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ تبلیغات انتخاباتی ششمین دوره پارلمان کردستان آغاز شده و تا تاریخ ۱۵ اکتبر ادامه خواهد داشت.

انتخابات ششمین دورە پارلمان کردستان روز ۲۰ اکتبر سال جاری تحت نظارت کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق برگزار خواهد شد.

پیشوا هورامانی: کدام دولت را تغییر خواهید داد؟

کد خبر 2775688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha