نتایج و پیام‌های دهمین کنگره PYD : تقویت تشکیلات و افزایش متحدین حزب

سرویس سوریه - «پروین یوسف» رئیس مشترک جدید PYD در اشاره به نتایج و پیام‌های دهمین کنگره این حزب تاکید کرد که تشکیلات حزب را تقویت و متحدین آن به ویژه در کشورهای عربی را افزایش خواهند داد.

به گزارش کردپرس، «پروین یوسف» رئیس مشترک جدید حزب اتحاد دموکراتیک(PYD) در مصاحبه‌ای در مورد نتایج و پیام‌های دهمین کنگره PYD اعلام کرد که تشکیلات PYD را تقویت و متحدین آن به ویژه در کشورهای عربی را افزایش خواهند داد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «پروین یوسف» رئیس مشترک جدید PYD در مورد نتایج و پیام‌های کنگره دهم این حزب مصاحبه‌ای انجام داد.

«پروین یوسف» در ابتدای سخنان خود سالگرد ۲۱م تاسیس PYD را تبریک گفت و اظهار داشت که حزب آنها مراحل مهم و دشوار زیادی را پشت سر گذاشته و هم‌اکنون نیز در تمام بخش‌های مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در حال فعالیت است.

«پروین یوسف» وظیفه روی دوش روسای مشترک حزب را وظیفه بزرگی دانست و افزود: «مردم و اعضای حزب به ما اعتماد کرده‌اند، ما قول می‌دهیم که مطابق انتظارات و اعتماد آنها عمل کنیم و ریاست PYD را ادامه دهیم.»

«پروین یوسف» در ادامه سخنان خود به مرحله‌ای که خاورمیانه و جهان طی می‌کند اشاره کرد و تصریح کرد که برای اینکه بتوانند با هدفی قوی در این مرحله نقش‌آفرینی کنند در کنگره خود تصمیم گرفتند که روابط خود با خاورمیانه و جهان به ویژه با کشورهای عربی را تقویت کنند و افزود: «ما با احزاب داخلی سوریه، خارج از آن و با احزاب سوسیالیست جهان، اتحاد و روابط زیادی داریم. ما خواستار دائمی بودن این روابط هستیم.»

پروین یوسف در مصاحبه خود همچنین تاکید کرد که PYD در حل بحران سوریه، سرنوشت اجزاء در مناطق شمال و شرق سوریه و برای بقای مدیریت خودگردان در همه مناطق نقش سازماندهی مردم را بر عهده دارد.

«پروین یوسف» در پایان سخنان خود  با بیان اینکه برای تحقق آزادی اوجالان نیازمند تقویت و گسترش مبارزات هستند، ادامه داد: «کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شوند و ما در تلاش هستیم تا تفکرات اوجالان را در جامعه گسترش دهیم، از طبیعت خود مراقبت کنیم، اقتصاد خود را جمعی کنیم و دفاع شخصی خود را تقویت کنیم.»

کد خبر 2775690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha