برگزاری دهمین کنگره PYD در ماه اکتبر

سرویس سوریه - PYD ضمن آماده سازی برای برگزاری دهمین کنگره عمومی خود در سطح منطقه شمال و شرق سوریه، قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی اسن کنگره را برگزار کند.

به گزارش کردپرس، حزب اتحاد دموکراتیک(PYD) در حال آماده سازی برای برگزاری دهمین کنگره عمومی خود در سطح منطقه شمال و شرق سوریه است و بر اساس اطلاعات موجود، این کنگره در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، PYD نزدیک به یک ماه است که کنگره‌های خود را در سطح مجالس شهر و کانتون‌ها برگزار می‌کند و در کنگره‌هایی که در شعبه‌های آن برگزار می‌شود، وضعیت سازماندهی حزب و فعالیت‌های آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین در کنگره‌ها، نمایندگان آن مجالسی که در کنگره عمومی PYD شرکت خواهند کرد، انتخاب می‌شوند.

این کنگره‌ها برای آمادگی کنگره عمومی که ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد در شعبه‌های PYD برگزار می‌شود.

برای آخرین بار PYD کنگره عمومی خود را در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ برگزار کرد. این کنگره با شعار «با روحیه جنگ مردمی انقلابی، اشغال را شکست می‌دهیم و سوریه دموکراتیک خواهیم ساخت» برگزار شد و به مدت ۳ روز ادامه داشت. در پایان کنگره جمع بندی ارائه شد و گفته شد که باید به تحقق آزادی «عبدالله اوجالان» رهبر دربند حزب کارگران کردستان(PKK) و تحقق اتحاد میهنی کردها اهمیت داده شود.

همچنین کنگره با انتخاب «صالح مسلم» و «آسیه عبدالله» روسای مشترک جدید و انتخاب اعضای هیأت رئیسه مشترک و اعضای مجلس عمومی PYD به پایان رسید.

کد خبر 2772111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha