رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت خیانتکار، تروریستی و بی‌اخلاق خود را به نمایش گذاشت

سرویس سوریه - وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، اعلام کرد که لبنان یکی از رهبران برجسته مقاومت را از دست داد و رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت خیانتکار، تروریستی و بی‌اخلاق خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش کردپرس، وزارت امور خارجه و پناهجویان سوریه با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و ابراز همدردی با مردم لبنان اعلام کرد که امروز لبنان یکی از رهبران برجسته مقاومت را از دست داد و رژیم صهیونیستی نیز بار دیگر ماهیت خیانتکار، تروریستی و بی‌اخلاق خود را به نمایش گذاشت 

به نوشته رسانه‌های نزدیک به دولت دمشق، در این بیانیه وزارت خارجه سوریه با محکوم کردن این حمله ددمنشانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت خیانتکار، تروریستی و بی‌اخلاق خود را به نمایش گذاشته و قوانین و معیارهای بین‌المللی را به‌طور کامل نادیده گرفته است.

همچنین تأکید شد که با شهادت سید حسن نصرالله، تمامی مبارزانی که برای آزادی سرزمین و حفظ حاکمیت و استقلال کشورشان می‌جنگند، یکی از نمادهای بزرگ مقاومت را از دست داده‌اند. نصرالله که همواره در حمایت از ملت فلسطین پیشتاز بود، به جمع شهدای مقاومت پیوست و نامش در کنار دیگر رهبران شهید مقاومت که دستاوردهای بزرگی در مسیر آزادی قدس به ثبت رسانده‌اند، جاودانه خواهد ماند.

وزارت خارجه سوریه ضمن ابراز تسلیت به ملت لبنان و تمامی آزادگان جهان، رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول کامل عواقب این جنایت می‌داند.

در پایان این بیانیه آمده است که با وجود اندوه و ناراحتی که خبر شهادت سید حسن نصرالله در دل آزادگان جهان و مردم سوریه که همواره از حمایت‌های او بهره‌مند بوده‌اند، ایجاد کرده، مسیر قهرمانانه او همچنان چراغ راهی برای نسل‌های آینده خواهد بود تا مبارزه برای آزادی تمامی سرزمین‌های اشغالی عربی و حسابرسی از رژیم صهیونیستی ادامه یابد.

کد خبر 2775823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha