واکنش دم پارتی به شهادت حسن نصرالله: پایان دادن به حملات اسرائیل ضروری است

سرویس ترکیه - دم پارتی ضمن محکوم کردن ترور سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله، از جامعه جهانی خواست تا به حملات اسرائیل پایان دهد.

به گزارش کردپرس، حزب برابری و دموکراسی خلق ها (دم پارتی) به رهبری تولا حاتم اوغولاری و تونجر بکرهان، در یک بیانیه کتبی به ترور سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان توسط اسرائیل واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «ما کشته شدن حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله، در نتیجه حملات اسرائیل در بیروت را به شدت محکوم می‌کنیم. حملات اخیر اسرائیل که با هدف ترور رهبری حزب‌الله در لبنان انجام شده، تنها منجر به تشدید بحران‌های منطقه‌ای خواهد شد.»

در ادامه این بیانیه، بر لزوم پایان حملات اسرائیل تأکید شده و آمده است: «ما یک بار دیگر خواستار پایان دادن به حملات اسرائیل هستیم. حملاتی که موجب عمیق تر شدن بحران انسانی در غزه و آوارگی فلسطینی‌ها به واسطه گروه‌های مستقر در کرانه باختری و کشتار غیرنظامیان در لبنان شده است.»

واکنش دم پارتی به شهادت حسن نصرالله: پایان دادن به حملات اسرائیل ضروری است

دم پارتی همچنین از سازمان‌های بین‌المللی خواست تا برای متوقف کردن اقدامات تهاجمی اسرائیل اقدام کنند و ادامه داد: «لازم است اسرائیل به حملات خود علیه غیرنظامیان پایان دهد تا کمک‌های انسانی به‌طور ایمن به مناطق آسیب‌دیده برسد و اقدامات خلاف حقوق بین‌الملل متوقف شود. ما از جامعه جهانی انتظار داریم که موضع قوی‌تری در حمایت از حل‌وفصل بحران‌ها در منطقه اتخاذ کند. به عنوان دم پارتی، ما به دفاع از راه مذاکره در بحران‌هایی که بر منطقه تأثیر می‌گذارند ادامه خواهیم داد و همه ملت‌های خاورمیانه را به یک مبارزه قوی برای تحقق صلح در برابر سیاست‌های جنگ‌طلبانه دعوت می‌کنیم.»

کد خبر 2775828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha