اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان نه قدرتمند، بلکه ظالم‌اند

علی حمه صالح، رئیس موضع میهنی کردستان اظهار داشت: اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان قدرتمند نیستند بلکه دو ظالم‌اند که از اراده مردم هراس دارند.

به گزارش کردپرس، علی حمه صالح در مراسم کارزار تبلیغاتی و معرفی کاندیداهای انتخاباتی حزبش بیان کرد: «اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان ۳۳ سال است که با هم مشغول ظلم و ستم، قاچاق و غارت زمینها، تقسیم شیرینی نفت و خارج کردن ثروت این خاک هستند، حالا می‌خواهند با یک ماه جنگ ساختگی، فضاحت حکمرانیشان را از یاد مردم کردستان ببرند».

وی اضافه کرد: «حزب دمکرات کردستان و مقامات آن از طریق زمین، نفت، خاک اربیل و دهوک، گمرک و تجارت سیگار و مواد مخدر صاحب میلیاردها دلار شدند، درحالی که مردم گرسنه، فقیر و بدون امکانات هستند، معیشت مردم برای آنها اهمیتی ندارد بلکه فقط می‌خواهند دلار، بانک، کانال ماهواره ای و چیزهای بسیار دیگر داشته باشند».

علی حمه صالح تصریح کرد: «مقامات حزب دمکرات کردستان به تجارت نفت راضی نشده و اکنون با تولید گازهای سمی می خواهند مردم اربیل را به سرطان مبتلا کنند تا از تجارت داروهای سرطان نیز کسب سود کنند».

رئیس لیست موضع میهنی همچنین افزود: «اتحادیه میهنی کردستان ۳۳ سال است که در فروش نفت، تقسیم درآمدهای داخلی و حزبی کردن نهادهای دولت با حزب دمکرات کردستان شریک است، اکنون که بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی است، آنها مشغول قاچاق مرغ، خیار، روغن، جگر و سیگاراند و با پول قاچاق درحال خریدن اراده مردم، رسانه ها و املاک عمومی هستند».

وی در ادامه گفت: «اتحادیه مینی و حزب دمکرات کردستان قدرتمند نیستند بلکه دو ظالم‌اند که از اراده مردم هراس دارند، آنها محله به محله و از این اداره به آن اداره به دنبال کارت رای می‌گردند، آنها تهدید به اخراج می‌کنند که این هم از صفات ظالم است».

کد خبر 2776095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha