اتحادیه میهنی کردستان در دوران بافل طالبانی متفاوت از سالهای گذشته است

قباد طالبانی، مسئول دفتر دبیرخانه جلال طالبانی در چارچوب کارزار انتخاباتی اتحادیه میهنی در انتخابات آتی اقلیم کردستان به ناحیەهای هیرو و هلشو و روستاهای اطراف منطقه پشدر سفر کرده و با ساکنان هر دو ناحیه دیدار نمود.

به گزارش کردپرس، قباد طالبانی در گردهمایی با حضور ساکنان دو ناحیه هیرو و هلشو، با اشاره به تفاوت انتخابات دوره آتی پارلمان کردستان، بیان کرد: «در انتخابات آتی هیچ تقلبی صورت نخواهد گرفت و هیچ حزبی نمی‌تواند با تقلب و دستکاری آرای افراد فوت شده یا آواره برای پیروزی در انتخابات تلاش کند».

مسئول دفتر دبیرخانه مام جلال به وضعیت کنونی اتحادیه میهنی کردستان اشاره کرد و گفت: «اتحادیه میهنی کردستان در دوران بافل جلال طالبانی بسیار متفات تر از چند سال گذشته است، اکنون اتحادیه مهینی یکصدا و متحد است و رئیس اتحادیه میهنی کردستان نیز به عنوان کسی شناخته شده به تعهدات خود پایبند است و هر وعده‌ای که بدهد، آن را عملی خواهد کرد».

شایان ذکر است که انتخابات ۲۰ اکتبر اقلیم کردستان، ششمین دوره انتخابات پارلمان کردستان می‌باشد و بر پایه اعلام کمیسیون انتخابات عراق، تبلیغات انتخاباتی آن تا تاریخ ۱۵ اکتبر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2776133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha